Good One PR odpowiada za wizerunek Smart

Francuska firma Smart nawiązała współpracę z Good One PR. Do zadań agencji należeć będzie obsługa komunikacyjna przedsiębiorstwa na polskim rynku w zakresie PR korporacyjnego i produktowego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Good One PR odpowiada za wizerunek Smart

Z ramienia agencji działania koordynuje Krzysztof Rojek, PR account executive.

Klienta pozyskano w wyniku działań new business, a umowę podpisano na czas nieokreślony.

Smart oferuje platformę przeznaczoną zarówno do bezpośredniej sprzedaży wirtualnych powierzchni reklamowych (Adserver), jak i sprzedaży powierzchni w modelu programatycznym (SSP).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach