SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Good One PR wypromuje sieć restauracji Subway

Agencja Good One PR wygrała przetarg sieci restauracji Subway na obsługę public relations w zakresie wspierania rozwoju franczyzy marki Subway w Polsce.

od lewej: Quentin Carenzo, Zuzanna Przybyszewska i Ewelina Eliasz Article

Do zadań agencji będą należały kontakty z mediami, e-PR oraz doradztwo w zakresie wizerunku.

Projekt prowadzi PR Ewelina Puławska, a nadzoruje Marek Janota.

Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Good One PR wypromuje sieć restauracji Subway

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl