Górecka, Rosłon i Niewierowska w CommuniCanDo

Do zespołu CommuniCanDo dołączyła Elżbieta Górecka, która objęła funkcję account managera, a także Luiza Rosłon jako account executive. Joanna Niewierowska awansowała na stanowisko PR assistant.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Górecka, Rosłon i Niewierowska w CommuniCanDo
Od lewej: Elżbieta Górecka, Luiza Rosłon i Joanna Niewierowska

Elżbieta Górecka w CommuniCanDo będzie odpowiedzialna za obsługę strategicznych klientów agencji, koordynację pracy zespołu accountów oraz pozyskiwanie i rozwój nowych biznesów.

Ostatnio Górecka związana była z 24/7 Communication i MSLGROUP, w których jako account manager doradzała w tworzeniu strategii działań, wprowadzaniu nowych produktów na rynek, planowaniu i realizacji kampanii dla klientów. Pracowała dla takich marek jak: Carlsberg, Ferrero, Lotte Wedel, Pernod Ricard, GlaxoSmithKline, Procter & Gamble, USP Zdrowie, Wizz Air.

Luiza Rosłon na stanowisku account executive będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klubu Travelist.pl, pierwszego polskiego klubu travelowego. Wcześniej pracowała w magazynie ekonomicznym Home&Market, gdzie pełniła funkcje redaktora i dziennikarza prasowego. Była również związana m.in. z agencją Triple PR.

Z kolei Joanna Niewierowska po odbytym stażu w agencji CommuniCanDo objęła funkcję PR assistant. Zajmie się działaniami media relations oraz wesprze zespół w bieżących działaniach dla klientów agencji. Niewierowska pracowała wcześniej w biurze organizacyjnym partii politycznej oraz była asystentką społeczną posła na Sejm RP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały