Zmiany w "Gościu Niedzielnym". Inny charakter treści i model subskrypcyjny

„Gość Niedzielny” (Instytut Gość Media) wprowadza zmiany. Na portalu będzie więcej treści autorskich, mniej newsów. Wprowadzony zostanie także model subskrypcyjny.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Zmiany w "Gościu Niedzielnym". Inny charakter treści i model subskrypcyjny
"Gość Niedzielny", screen portal gosc.pl

- Ciekawy i wiarygodny, przejrzysty i funkcjonalny, ważący racje i poszerzający perspektywę. Zależy nam, by takie skojarzenia mieli czytelnicy zaglądający na portal „Gościa Niedzielnego” - czytamy w komunikacie rozesłanym do mediów.

Tekst informujący o zmianach na stronie gosc.pl nosi tytuł „Więcej wiedzieć czy więcej rozumieć?” Redakcja w ten sposób chce pokazać, jak zmieni się charakter treści na stronie. Ma być mniej newsów agencyjnych, więcej materiałów autorskich.

Nowe propozycje „Gościa Niedzielnego” dla czytelników

Ponadto „GN” wprowadza także model subskrypcyjny sprzedaży treści. - Wierzymy w sens i przyszłość właśnie takiego charakteru portalu, ponieważ ciągle wierzymy w siłę rzetelnego dziennikarstwa jakościowego - wskazuje w komunikacie Jacek Dziedzina, zastępca redaktora naczelnego pisma.

I dodaje: „Zachęcamy do zainteresowania się ofertą subskrypcji, która w przystępnej cenie daje nieograniczony dostęp do wszystkich naszych treści: zarówno do wszystkich wydań tygodnika „Gość Niedzielny”, miesięcznika „Mały Gość Niedzielny” i naszych magazynów premium („Gość Extra” i „Historia Kościoła”), jak i do wszystkich płatnych treści autorskich publikowanych wyłącznie w internecie”.

Wydawcą wskazanych tytułów jest Instytut Gość Media. Jego dyrektorem od lipca ub.r. pozostaje Piotr Sudoł, a zastępcą ks. Adam Pawlaszczyk, który jednocześnie od sześciu lat jest redaktorem naczelnym „GN”. Szefem strony gosc.pl jest  natomiast Piotr Sacha, a nowy layout portalu zaprojektowała Laura Birnbach.

„Gość Niedzielny” oferuje cztery warianty subskrypcji: miesięczna (19,90 zł), kwartalna (49,00 zł), półroczna (95,00 zł) oraz roczna (182,00 zł).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS