Zmiany w "Gościu Niedzielnym". Inny charakter treści i model subskrypcyjny

„Gość Niedzielny” (Instytut Gość Media) wprowadza zmiany. Na portalu będzie więcej treści autorskich, mniej newsów. Wprowadzony zostanie także model subskrypcyjny.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Zmiany w "Gościu Niedzielnym". Inny charakter treści i model subskrypcyjny
"Gość Niedzielny", screen portal gosc.pl

- Ciekawy i wiarygodny, przejrzysty i funkcjonalny, ważący racje i poszerzający perspektywę. Zależy nam, by takie skojarzenia mieli czytelnicy zaglądający na portal „Gościa Niedzielnego” - czytamy w komunikacie rozesłanym do mediów.

Tekst informujący o zmianach na stronie gosc.pl nosi tytuł „Więcej wiedzieć czy więcej rozumieć?” Redakcja w ten sposób chce pokazać, jak zmieni się charakter treści na stronie. Ma być mniej newsów agencyjnych, więcej materiałów autorskich.

Nowe propozycje „Gościa Niedzielnego” dla czytelników

Ponadto „GN” wprowadza także model subskrypcyjny sprzedaży treści. - Wierzymy w sens i przyszłość właśnie takiego charakteru portalu, ponieważ ciągle wierzymy w siłę rzetelnego dziennikarstwa jakościowego - wskazuje w komunikacie Jacek Dziedzina, zastępca redaktora naczelnego pisma.

I dodaje: „Zachęcamy do zainteresowania się ofertą subskrypcji, która w przystępnej cenie daje nieograniczony dostęp do wszystkich naszych treści: zarówno do wszystkich wydań tygodnika „Gość Niedzielny”, miesięcznika „Mały Gość Niedzielny” i naszych magazynów premium („Gość Extra” i „Historia Kościoła”), jak i do wszystkich płatnych treści autorskich publikowanych wyłącznie w internecie”.

Wydawcą wskazanych tytułów jest Instytut Gość Media. Jego dyrektorem od lipca ub.r. pozostaje Piotr Sudoł, a zastępcą ks. Adam Pawlaszczyk, który jednocześnie od sześciu lat jest redaktorem naczelnym „GN”. Szefem strony gosc.pl jest  natomiast Piotr Sacha, a nowy layout portalu zaprojektowała Laura Birnbach.

„Gość Niedzielny” oferuje cztery warianty subskrypcji: miesięczna (19,90 zł), kwartalna (49,00 zł), półroczna (95,00 zł) oraz roczna (182,00 zł).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa