GPD wygrywa przetarg na globalny koncept komunikacyjny dla firmy Lorenz

Agencja GPD wygrała przetarg na globalny koncept komunikacyjny Lorenz Snack-World Holding, producenta takich marek, jak  Crunchips, Lajkonik, Nic Nac’s, Monster Munch czy Curly.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
GPD wygrywa przetarg na globalny koncept komunikacyjny dla firmy Lorenz

W sierpniu 2023 roku Lorenz Snack-World Holding GmbH ogłosił przetarg na nową globalną ramę komunikacji mającej na celu nie tylko dalsze budowanie strategicznych marek, ale także marki korporacyjnej Lorenz w kierunku łączenia radości życia i odpowiedzialności. 

Nowa rama komunikacji ma mieć zastosowanie dla wszystkich marek firmy oraz na wszystkich rynkach, na których Lorenz jest obecny.

W toku trwania postępowań przetargowych agencja GPD odbyła tzw. chemistry meeting i tissue meeting oraz zaprezentowała koncepcje, które następnie przeszły przez dwie tury badań konsumenckich. Do pierwszej tury badań jakościowych, które zostały przeprowadzone na rynku niemieckim i polskim, trafiły wszystkie trzy zaprezentowane przez GPD linie kreatywne.

Pod koniec grudnia 2023 z badanych w drugiej turze (badania ilościowe) dwóch linii wyłoniono zwycięski koncept autorstwa GPD, by od początku roku 2024 wspólnie z międzynarodowym zespołem Lorenz pracować nad realizacją wybranej koncepcji.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska