Digital Resolution realizuje kampanię gry Sekiro: Shadows Die Twice

Wystartowała kampania reklamowa gry Sekiro: Shadows Die Twice wydanej przez Activision Blizzard (japońskiego studia FromSoftware, znanego z takich legendarnych tytułów jak Dark Souls czy Bloodborne).  Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Digital Resolution należąca do Grupy OMD.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Na polskim rynku kampania realizowana jest w całości w mediach digitalowych. Wykorzystuje komunikacje na portalach gamingowych, serwisach filmowych, mobile, a także na platformach społecznościowych oraz w wyszukiwarce Google.

Digital Resolution w centralnym punkcie kampanii osadziło akcję niestandardową angażującą gamerów w formacie Fantastyczna Piątka na platformie Twitch. Pięciu influencerów gamingowych przez 5 dni będzie rywalizować ze sobą zmagając się z wymagającą grą, w czasie dwugodzinnych streamów. Całość będzie równolegle streamowana na kanale D4mm, który będzie relacjonował postępy wszystkich pięciu zawodników. W czasie streamów przewidziane są nagrody dla widzów, a gamerzy rywalizują o unikalną statuetkę protezy ręki głównego bohatera – Sekiro, jednorękiego wilka. Akcja została przygotowana wraz z agencją Gameset i rusza w czwartek 4 kwietnia.

Sekiro: Shadows Die Twice jest najpopularniejszą premierą na platformie Steam w 2019 roku oraz najlepiej sprzedającą się grą w regionie EMEAA w tygodniu premiery.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"