SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gronowska i Kozieł na czele nowych działów w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer

Wydawnictwo Bauer wydzieliło z segmentu reklamy pism kobiecych dwa odrębne działy: dział reklamy pism kobiecych premium oraz dział reklamy pism poradniczo-rozrywkowych. Ich szefami zostali Agnieszka Gronowska i Cezary Kozieł.

Agnieszka Gronowska jako dyrektor reklamy pism kobiecych premium będzie koncentrowała się obecnie na sprzedaży powierzchni reklamowej  w magazynach „Kobieta i Życie”, „Olivia”, „Świat Kobiety”, „Tina” oraz „Naj”. Wcześniej Gronowska w jednostce pracowała jako dyrektor reklamy pism kobiecych.

Cezary Kozieł jako dyrektor działu reklamy pism poradniczo-rozrywkowych. zarządzać będzie pozyskiwaniem reklam do kilkunastu tytułów wydawnictwa z segmentu yellow. Łączyć będzie nowe obowiązki z byciem szefem reklamy segmentu młodzieżowego.

- Zmiany podyktowane są troską o zagwarantowanie najwyższego poziomu  sprzedaży reklam oraz jeszcze lepszej obsługi klientów reklamowych - podaje spółka w komunikacie.

Bauer podkreśla, że dotychczasowy dział reklamy magazynów kobiecych i pism poradniczo-rozrywkowych, liczący 11 osób, pozyskiwał reklamy do blisko 20 magazynów i w związku z tym zarzadzanie budżetem poszczególnych tytułów było utrudnione.

- Przeprowadzona reorganizacja jest także odpowiedzią na rozwój portfolio Wydawnictwa w segmencie pism poradniczo rozrywkowych oraz na rosnący popyt na reklamy w magazynach kobiecych premium - tłumaczy firma.

Wydawnictwo Bauer w ub.r. sprzedało 239 793 726 egzemplarzy swoich magazynów, o 3,64 proc. mniej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Gronowska i Kozieł na czele nowych działów w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nikt
To awans czy jak?
odpowiedź
User
czy ktoś tam umie liczyć?
wchodzisz na stronę Bauera i widzisz: pisma kobiece 15 tytułów nie 20, czyli 11 osób sprzedawało 15 pism. Teraz 8 osób będzie sprzedawało 15 pism (info z ich strony 5 młodzieżowych i 10 yellow). Ot logika!!! Dobra zmiana :-).
odpowiedź
User
:)
Gratulacje Cezary
odpowiedź