Grupa Interia.pl w AdRetail będzie korzystać z rozwiązań Roq.ad

AdRetail, jednostka biznesowa Grupy Interia.pl, zaczęła współpracę technologiczną i sprzedażową z firmą Roq.ad oferującą rozwiązania technologiczne z zakresu probabilistycznych identyfikacji internautów przeglądających sieć na różnych urządzeniach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Grupa Interia.pl w AdRetail będzie korzystać z rozwiązań Roq.ad

Opracowane przez Roq.ad narzędzia identyfikacji użytkowników pozwalają na integrację internetu i kanału offline, poprzez budowanie kompleksowej wiedzy w zakresie profili użytkowników - rozumianych nie tylko jako „ciasteczka” przeglądarek, ale również ich unikalne urządzenia mobilne. Narzędzia te są wykorzystywane przez wydawców internetowych, reklamodawców i firmy marketingowe do lepszej analizy ścieżek atrybucji, targetowania cross-device, remarketingu, „audience extension” i działań analitycznych.

- Branża cross-device rozwija się niezwykle dynamicznie i miło jest obserwować, że świadomość szerokich możliwości, jakie daje ta technologia, realnie wzrosła również w Polsce. Produkty, które udało nam się wspólnie z Roq.ad zaproponować wybranym klientom zainspirowały nas, aby pójść za ciosem i poszerzyć tę technologiczną współpracę. Chcąc pozostać liderem wśród dostawców rozwiązań przeznaczonych dla branży retail oraz utrzymać miejsce lidera na polskim rynku e-gazetek promocyjnych, wdrażamy w AdRetail oraz Grupie Interia.pl to innowacyjne rozwiązanie - uzasadnia Karol Kamiński, dyrektor zarządzający w AdRetail.

AdRetail to sieć reklamowa nastawiona na efekty sprzedażowe. Jest oparta na serwisach Promocyjni.pl, Okazjum.pl i Promoceny.pl należących do Grupy Interia.pl. Witryny Okazjum.pl i Promoceny.pl zostały kupione przez Grupę Interia w 2015 roku, a serwis Promocyjni.pl uruchomiony w 2012 roku.

- Dla naszych beneficjentów jest to istotna i długo wyczekiwana nowość na rynku reklamy oraz analityki działań e-marketingowych. Wybór technologii Roq.ad nie był przypadkowy. Liczy się dla nas zaufanie i partnerskie oraz długofalowe podejście do współpracy - dodaje Kamiński.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"