SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa Interia.pl w AdRetail będzie korzystać z rozwiązań Roq.ad

AdRetail, jednostka biznesowa Grupy Interia.pl, zaczęła współpracę technologiczną i sprzedażową z firmą Roq.ad oferującą rozwiązania technologiczne z zakresu probabilistycznych identyfikacji internautów przeglądających sieć na różnych urządzeniach.

Opracowane przez Roq.ad narzędzia identyfikacji użytkowników pozwalają na integrację internetu i kanału offline, poprzez budowanie kompleksowej wiedzy w zakresie profili użytkowników - rozumianych nie tylko jako „ciasteczka” przeglądarek, ale również ich unikalne urządzenia mobilne. Narzędzia te są wykorzystywane przez wydawców internetowych, reklamodawców i firmy marketingowe do lepszej analizy ścieżek atrybucji, targetowania cross-device, remarketingu, „audience extension” i działań analitycznych.

- Branża cross-device rozwija się niezwykle dynamicznie i miło jest obserwować, że świadomość szerokich możliwości, jakie daje ta technologia, realnie wzrosła również w Polsce. Produkty, które udało nam się wspólnie z Roq.ad zaproponować wybranym klientom zainspirowały nas, aby pójść za ciosem i poszerzyć tę technologiczną współpracę. Chcąc pozostać liderem wśród dostawców rozwiązań przeznaczonych dla branży retail oraz utrzymać miejsce lidera na polskim rynku e-gazetek promocyjnych, wdrażamy w AdRetail oraz Grupie Interia.pl to innowacyjne rozwiązanie - uzasadnia Karol Kamiński, dyrektor zarządzający w AdRetail.

AdRetail to sieć reklamowa nastawiona na efekty sprzedażowe. Jest oparta na serwisach Promocyjni.pl, Okazjum.pl i Promoceny.pl należących do Grupy Interia.pl. Witryny Okazjum.pl i Promoceny.pl zostały kupione przez Grupę Interia w 2015 roku, a serwis Promocyjni.pl uruchomiony w 2012 roku.

- Dla naszych beneficjentów jest to istotna i długo wyczekiwana nowość na rynku reklamy oraz analityki działań e-marketingowych. Wybór technologii Roq.ad nie był przypadkowy. Liczy się dla nas zaufanie i partnerskie oraz długofalowe podejście do współpracy - dodaje Kamiński.

Według badania Gemius/PBI w maju br. wszystkie strony i aplikacje internetowe Grupy Interia.pl zanotowały 19,15 mln realnych użytkowników i 1,42 mld odsłon.

Dołącz do dyskusji: Grupa Interia.pl w AdRetail będzie korzystać z rozwiązań Roq.ad

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl