Grupa RMF, Antal, RTB House i Carrefour dołączają do IAA Polska

Kolejne organizacje dołączają do IAA Polska. Do kurii mediów przystępuje Grupa RMF, do kurii professional services - agencja rekrutacyjna Antal oraz firma dostarczająca technologie marketingowe RTB House, zaś do kurii reklamodawców – Carrefour Polska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Grupa RMF, Antal, RTB House i Carrefour dołączają do IAA Polska

Grupa RMF działa na rynku radiowym od 1997 roku. Jej podstawowym przedmiotem działalności jest sprzedaż czasu reklamowego w stacjach radiowych RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic oraz powierzchni reklamowej w serwisach internetowych Grupy. W skład Grupy RMF wchodzą ogólnopolskie radio RMF FM – największa polska rozgłośnia, działająca od 1990 roku, sieć RMF MAXXX – grupa stacji lokalnych i regionalnych w formacie CHR oraz RMF Classic – ponadregionalne radio obecne w 21 miastach Polski, grające muzykę filmową i klasyczną oraz poruszające tematy kultury i sztuki.

Antal to firma specjalizująca się w rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR, w Polsce od 1996 roku. Prowadzi projekty w kraju i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw ze wszystkich sektorów gospodarki. W Antal działa 10 dywizji rekrutacyjnych oraz zespoły doradzające firmom w zakresie oceny i rozwoju pracowników, employer branding i analiz rynkowych.

RTB House to globalna firma dostarczająca technologie marketingowe dla największych marek i agencji na całym świecie. Założoną w 2012 roku firmę  RTB House tworzy ponad 1000 specjalistów w przeszło 30 lokalizacjach na całym świecie. RTB House obsługuje ponad 3000 kampanii dla klientów z regionów EMEA, APAC i obu Ameryk.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

IAA Polska ma ponad 140 członków

IAA Polska jest jedyną organizacją w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 140.

- Bardzo cieszy mnie to, że kolejne cztery organizacje włączają się w realizację inicjatyw IAA Polska. Zrzeszamy wszystkie typy podmiotów z branży marketingowej i im silniejsza będzie to reprezentacja, tym skuteczniej realizować będziemy naszą najważniejszą rolę, jaką jest dialog branżowy i kształtowanie w odpowiedzialny sposób rynku komunikacji marketingowej w Polsce - mówi Agnieszka Sora, prezeska zarządu IAA Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style