Do grona członków IAA Polska dołączają: platforma społecznościowa TikTok, grupa medialna Polska Press oraz multibrandowy program bonusowy Payback.
- Niezmiernie cieszy mnie to, że szeregi IAA Polska zwiększają się o trzy kolejne organizacje. Siłą IAA Polska jest bowiem różnorodność i mnogość spojrzeń na komunikację marketingową. A to z kolei ułatwia realizację wspólnego celu, jakim jest poprawa standardów w branży komunikacji marketingowej, a także dbałość o zgodną z prawem, swobodną komunikację pomiędzy producentami i konsumentami – mówi Jacek Olechowski, prezes zarządu IAA Polska.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/prezes-iaa-polska-odchodzi-jacek-olechowski-agnieszka-sora-jovan-protic-kto-to-jest,7170121976039553a ##
Stowarzyszenie jest platformą dialogu, formułowania potrzeb i podejmowania inicjatyw, dzięki którym rynek usług marketingowych może harmonijnie wzrastać i rozwijać się. Dzięki przynależności do Stowarzyszenia jego członkowie nie tylko wymieniają doświadczenia, ale też uczestniczą w działaniach na rzecz rozszerzenia swobody komunikowania się, wpływają na kształt i jakość regulacji dotyczących całej branży marketingowej oraz kształtują wizerunek reklamy odpowiedzialnej społecznie i etycznej.

Aktualnie do IAA Polska należy ponad 130 firm.











