Grupa RMF nie podniesie cen reklam na początku 2024 roku

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe na styczeń i luty 2024 roku. Ceny reklam w tych miesiącach pozostaną na niezmienionym, obowiązującym obecnie poziomie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Grupa RMF nie podniesie cen reklam na początku 2024 roku
fot. materiały prasowe

Opublikowane właśnie cenniki obowiązywać będą od 1 stycznia do 3 marca 2024 roku i pozostaną na niezmienionym poziomie w stosunku do obecnie obowiązujących.

- Sytuację na rynku reklamy radiowej oceniam bardzo pozytywnie, w czwartym kwartale obserwujemy bardzo duży popyt na czas antenowy w naszych stacjach i dotyczy to zarówno standardowych form, jak kampanie spotowe czy sponsoringi  jak i wszelkiego rodzaju akcji specjalnych, również łączących radio z działaniami online – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF. - Chcemy, by Grupa RMF była konkurencyjnym pod względem kosztów dotarcia nadawcą radiowym we wszystkich kluczowych dla reklamodawców targetach – dodaje Tomasz Ramza.

Oznacza to, że najdroższy spot w RMF FM będzie kosztować 60 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów) - to stawka dla reklam emitowanych w piątki w godz. 7:00-9:59. W czwartki w tych godzinach reklama kosztować będzie 58,8 tys. zł, w środy 0 50,8 tys. zł, we wtorki - 52,9 tys. zł, a w poniedziałki - 54,5 tys. zł. W

Najdroższa reklama w RMF Maxxx kosztować będzie 10,5 tys. zł, a w RMF Classic - 4,8 tys. zł. Podwyżka cen reklam w stacjach wpływa też na zmianę cenników pakietów reklamowych. Najwyższa cena dla spotu w pakiecie RMF 3D wynosi 68,4 tys. zł, w RMF z Klasą - 62,9 tys. zł, w RMF na Maxxa - 64,9 tys. zł, w Power FM (RMF 3D+Audytorium17 Premium) - 77,38 tys. zł.W okresie obowiązywania nowych cenników zostanie wprowadzony jeden okres high season – przed Walentynkami, w dn. 5-14 lutego, dopłata wynosić będzie 3 proc. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]