SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa Sare ze wzrostem wpływów i spadkiem zysku, w górę INIS i Mr Target

W trzech kwartałach br. Grupa Sare zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych do 33,11 mln zł i spadek zysku netto do 2,09 mln zł. Mocno zwiększyły się wpływy i zysk segmentu obejmującego spółki INIS i Mr Target, a pogłębienie straty przy wzroście przychodów - Salelifter.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Wpływy Grupy Sare od stycznia do września br. wyniosły 33,11 mln zł, co wobec 28,73 mln zł rok wcześniej oznacza spadek o 15,2 proc. Jednocześnie koszty sprzedaży zwiększyły się z 24,98 do 29,96 mln zł (czyli o 19,9 proc.), w tym nakłady na usługi obce - z 16,71 do 19,35 mln zł, a na wynagrodzenia - z 5,34 do 7,13 mln zł.

Zysk netto firmy zmalał w skali roku z 2,89 do 2,09 mln zł, czyli o 27,5 proc.

W samym trzecim kwartale br. wpływy sprzedażowe Grupy Sare wyniosły 10,67 mln zł (wobec 10,23 mln zł rok wcześniej), a zysk netto - 197,1 tys. zł (po spadku z 610,2 tys. zł w skali roku).

Zdecydowanie najważniejszy finansowo dla Grupy Sare jest segment obejmujący sieć reklamy e-mailowej INIS i agencję performance marketingu Mr Target. W trzech kwartałach br. osiągnął on wzrost wpływów ze sprzedaży o 16,5 proc. do 26,59 mln zł oraz zysku netto o 10,7 proc. do 6,95 mln zł.

Spółka Sare przy wzroście wpływów sprzedażowych z 7,04 do 7,76 mln zł zanotowała też duży wzrost straty netto (z 388,4 tys. zł do 1,54 mln zł). Natomiast przychody spółki Salelifter zwiększyły się aż o 43,5 proc. do 7,15 mln zł, a jej strata netto - z 1,72 do 1,91 mln zł.


Dołącz do dyskusji: Grupa Sare ze wzrostem wpływów i spadkiem zysku, w górę INIS i Mr Target

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Retoryk
Czy można wierzyć firmie, że jej narzędzia zwiększają sprzedaż, skoro ta sama firma przede wszystkim rozbudowuje dział sprzedaży o ludzi?
odpowiedź
User
Miecio
Co to za firemka? Bo WM promuja ja jak szalone, a to taki biznes wielkości dwóch warzywniaków.
Posmarowali?
odpowiedź