SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GW - 67,8 mln zł, Dziennik - 6,3 mln zł

Rosną wpływy reklamowe Gazety Wyborczej, SE i Rzeczpospolitej, spadek "Faktu" - czyli rynek reklamy w prasie w styczniu 2007 r.

"Gazeta Wyborcza" zwiększyła w styczniu 2007 roku cennikowe wpływy z reklam do 67,8 mln zł, czyli o 5,5 mln zł wobec analogicznego okresu 2006 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor. 

Drugie miejsce utrzymał "Fakt", która zanotował przychody reklamowe na poziomie 11,4 mln zł (1,4 mln zł mniej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło ”Rzeczpospolitej” – 9,8 mln zł (wzrost o prawie 1,3 mln zł).

Tuż za podium uplasował się "Dziennik" - 6,3 mln zł.

Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam zanotował "Głos Wielkopolski" - wzrost z 3,4 mln rok temu do 5,6 mln zł obecnie.
 
Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły w styczniu 2007 roku 162 977 230 zł wobec 156 564 562 zł w 2006 roku.

bez autopromocji
Rok / Miesiąc I.2007
Główne medium + wyd. lokalne Wpływy [zł]
Razem: gazety 162 977 230 zł
GAZETA WYBORCZA 67 792 290 zł
FAKT 11 355 986 zł
RZECZPOSPOLITA 9 807 344 zł
DZIENNIK 6 287 207 zł
SUPER EXPRESS 5 777 693 zł
GŁOS WIELKOPOLSKI 5 628 511 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI 5 063 014 zł
METRO 3 701 744 zł
DZIENNIK POLSKI 3 221 215 zł
SŁOWO POLSKIE GAZETA WROCŁAWSKA 3 105 645 zł

 

bez autopromocji
Rok / Miesiąc I.2006
Główne medium + wyd. lokalne Wpływy [zł]
Razem: gazety 156 564 562 zł
GAZETA WYBORCZA 62 202 251 zł
FAKT 12 815 957 zł
RZECZPOSPOLITA 8 506 503 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI 5 451 446 zł
SUPER EXPRESS 5 319 405 zł
METROPOL 3 648 849 zł
DZIENNIK POLSKI 3 510 485 zł
DZIENNIK ZACHODNI 3 434 642 zł
GŁOS WIELKOPOLSKI 3 423 051 zł
SŁOWO POLSKIE GAZETA WROCŁAWSKA 3 072 759 zł

dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Podsumowanie wpływów reklamowych w styczniu 2007 roku:

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: GW - 67,8 mln zł, Dziennik - 6,3 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl