SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GW - 67,8 mln zł, Dziennik - 6,3 mln zł

Rosną wpływy reklamowe Gazety Wyborczej, SE i Rzeczpospolitej, spadek "Faktu" - czyli rynek reklamy w prasie w styczniu 2007 r.

"Gazeta Wyborcza" zwiększyła w styczniu 2007 roku cennikowe wpływy z reklam do 67,8 mln zł, czyli o 5,5 mln zł wobec analogicznego okresu 2006 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor. 

Drugie miejsce utrzymał "Fakt", która zanotował przychody reklamowe na poziomie 11,4 mln zł (1,4 mln zł mniej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło ”Rzeczpospolitej” – 9,8 mln zł (wzrost o prawie 1,3 mln zł).

Tuż za podium uplasował się "Dziennik" - 6,3 mln zł.

Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam zanotował "Głos Wielkopolski" - wzrost z 3,4 mln rok temu do 5,6 mln zł obecnie.
 
Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły w styczniu 2007 roku 162 977 230 zł wobec 156 564 562 zł w 2006 roku.

bez autopromocji
Rok / MiesiącI.2007
Główne medium + wyd. lokalneWpływy [zł]
Razem: gazety162 977 230 zł
GAZETA WYBORCZA67 792 290 zł
FAKT11 355 986 zł
RZECZPOSPOLITA9 807 344 zł
DZIENNIK6 287 207 zł
SUPER EXPRESS5 777 693 zł
GŁOS WIELKOPOLSKI5 628 511 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI5 063 014 zł
METRO3 701 744 zł
DZIENNIK POLSKI3 221 215 zł
SŁOWO POLSKIE GAZETA WROCŁAWSKA3 105 645 zł

 

bez autopromocji
Rok / MiesiącI.2006
Główne medium + wyd. lokalneWpływy [zł]
Razem: gazety156 564 562 zł
GAZETA WYBORCZA62 202 251 zł
FAKT12 815 957 zł
RZECZPOSPOLITA8 506 503 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI5 451 446 zł
SUPER EXPRESS5 319 405 zł
METROPOL3 648 849 zł
DZIENNIK POLSKI3 510 485 zł
DZIENNIK ZACHODNI3 434 642 zł
GŁOS WIELKOPOLSKI3 423 051 zł
SŁOWO POLSKIE GAZETA WROCŁAWSKA3 072 759 zł

dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Podsumowanie wpływów reklamowych w styczniu 2007 roku:

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: GW - 67,8 mln zł, Dziennik - 6,3 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl