H+K Strategies i Netizens będą wspólnie przygotowywać oferty dla klientów

Agencja Hill+Knowlton Strategies zawarła porozumienie o strategicznej współpracy z domem produkcyjnym Netizens.  Współpraca z jego działem R&D ma dać H+K Strategies możliwość uzupełnienia oferty komunikacyjnej o najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
H+K Strategies i Netizens będą wspólnie przygotowywać oferty dla klientów
Grzegorz Szczepański, prezes Hill+Knowlton Strategies Poland

Propozycje programowe dla obecnych i przyszłych klientów H+K będą uzupełniane o innowacyjne rozwiązania bazujące na najnowszych trendach w komunikacji i technologii, takich jak internet rzeczy, rzeczywistość rozszerzona, smarttags,czy physical interaction.

Umowa pomiędzy Netizens a H+K Strategies została zawarta na czas nieokreślony. Obejmuje wspólne przygotowywanie ofert, w ramach którego H+K odpowiedzialne jest za część komunikacyjną, a Netizens – technologiczną.

- Oprócz oferowania klientom agencji tradycyjnych usług PR konsekwentnie rozszerzamy nasze kompetencje i możliwości o najnowsze trendy rynkowe. Aby przygotować naprawdę skuteczną kampanię potrzebne są dwa podstawowe elementy. Po pierwsze musimy rozumieć rynek i naszych odbiorców – tu pomocne są tradycyjne narzędzia komunikacyjne, po drugie - musimy przekuć to w skuteczne działanie, obejmujące również wykorzystanie nowoczesnych technologii. Jako agencja mająca doświadczenie w pracy dla największych marek technologicznych świata, jak Facebook, Microsoft, Spotify czy Uber, jesteśmy przekonani o wzrastającym znaczeniu innowacyjnych rozwiązań w komunikacji. Stąd pomysł na połączenie kompetencji: strategiczno-kreatywnej ekspertyzy H+K Strategies i technologicznego doświadczenia Netizens - uzasadnia Grzegorz Szczepański, CEO w H+K Strategies.

Za bieżącą obsługę funkcjowania partnerstwa odpowiadają: po stronie Netizens - business development manager Aneta Zabiegała, a po stronie H+K Strategies - brand practice director Maciej Szaroleta.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style