Hand Made dla Zup Kucharka

W czwartek rozpoczęła się telewizyjna kampania sponsoringowa Zup Kucharek.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Sponsoring telewizyjny wspierany jest kampanią billboardową w wybranych regionach Polski. Kreację przygotowała agencja Hand Made.

Spoty sponsoringowe Zup Kucharek emitowane będą w telewizji publicznej (TVP2) oraz w TVN. Kreacja spotów mocno nawiązuje do charakterystyki marki Kucharek. Wykorzystano w nich motyw czapki kucharskiej – nieodłącznego elementu stroju kucharza, który od lat jest ikoną marki Kucharek.

Outdorowa kampania Zup Kucharka prowadzona jest w wybranych aglomeracjach całego kraju (Podlasie, Lublin, Kraków, Śląsk). W każdym z regionów pojawiły się różne komunikaty, mocno nawiązująca do regionalnych elementów, np. "Kopalnia smaku" na Śląsku czy "Kucharek wchodzi na Rynek" w Krakowie. Dwuznacznym hasłom towarzyszy wizualizacja najbardziej charakterystycznych dla regionu elementów.

Kampanię wprowadzającą na rynek Zupy Kucharek przygotowała agencja Hand Made. Media na potrzeby kampanii zakupił MPG Media Planning. Działania reklamowe prowadzone będą do końca kwietnia.

Zupy to całkowicie nowa linia produktowa marki Kucharek. Sześć najpopularniejszych smaków zup w Polsce (barszcz czerwony, barszcz biały, grochowa, grzybowa, pieczarkowa i żurek śląski) wprowadzonych zostało do dystrybucji na początku bieżącego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami