Happening Wellman i Prokopa w zimowej kampanii Żubrówki

Do sprzedaży trafiła zimowa edycja Żubrówki w futrzanym etui Żubranko. Wspiera ją kampania, w ramach której odbędzie się happening z udziałem Doroty Wellman i Marcina Prokopa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Żubranko to zielone futro z termoizolacyjnej tkaniny, którym obłożono 250 tys. półlitrowych butelek Żubrówki. – Poprzez ten projekt chcemy podkreślić rodowód naszego produktu, wywodzącego się Puszczy Białowieskiej, oraz jego bliskość z naturą – opisuje Paweł Sobalak, brand manager Żubrówki. Żubranko pozwala ogrzać się zmarzniętym dłoniom przy jednoczesnym zachowaniu zimnej temperatury trunku.

grafika

Żubrówka w Ubranku jest reklamowana w kampanii, w ramach której 10 grudnia o godz. 13:00 przy placu De Gauelle’a w centrum Warszawy odbędzie się happening „Wielkie otulanie na zimę”. Podczas eventu – organizowanego przez aktorów teatralnych tworzących Grupę Artystyczną z Puszczy we współpracy z Dorotą Wellman i Marcinem Prokopem – będzie można włączyć się w ogólnopolską inicjatywę ochrony drzew przed zimnem. Chętni dostaną bowiem zielone futro, którym będą mogli otulać wybrane drzewa.

grafika

Ponadto kampania obejmuje działania na Facebooku i na stronie zubrowka.pl. Layout wykorzystywany w akcji przygotowała agencja Hossa Advertising, a za hasło „Żubranko otula na zimę” i działania PR odpowiada agencja Q&AConsulting.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"