SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Heinz Ketchup najbardziej wartościową marką

Heinz Ketchup znalazł się na czele najnowszego rankingu najbardziej wartościowych marek opracowanego przez Harris Interactive.

Heinz Ketchup najbardziej wartościową marką

Firma badawcza poprosiła ponad 20 tysięcy respondentów o ocenienie ponad tysiąca marek w sześciu wymiarach (m.in. zażyłość, jakość, zaufanie) - informuje serwis Marketing Charts.

Za Heinz Ketchup, w pierwszej dziesiątce znalazły się marki: M&M Plain Chocolate Candy, Hershey's Milk Chocolate Candy Bars, Hershey's Kisses, Duracell Batteries, Cheerios, Discovery Channel, Kratf Foods, Kleenex Facial Tissues oraz Neosporin Ointment.

Badanie klasyfikowało również marki w różnych kategoriach. Przykładowo w motoryzacji triumfowała Toyota, w elektronice telewizory firmy Sony, w usługach finansowych Visa, a w oprogramowaniu komputerowym Microsoft.

źródło: Marketing Charts

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Heinz Ketchup najbardziej wartościową marką

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl