SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Heinz Ketchup najbardziej wartościową marką

Heinz Ketchup znalazł się na czele najnowszego rankingu najbardziejwartościowych marek opracowanego przez Harris Interactive.

Heinz Ketchup najbardziej wartościową marką

Firma badawcza poprosiła ponad 20 tysięcy respondentów oocenienie ponad tysiąca marek w sześciu wymiarach (m.in. zażyłość,jakość, zaufanie) - informuje serwis Marketing Charts.

Za Heinz Ketchup, w pierwszej dziesiątce znalazły się marki:M&M Plain Chocolate Candy, Hershey's Milk Chocolate Candy Bars,Hershey's Kisses, Duracell Batteries, Cheerios, Discovery Channel,Kratf Foods, Kleenex Facial Tissues oraz Neosporin Ointment.

Badanie klasyfikowało również marki w różnych kategoriach.Przykładowo w motoryzacji triumfowała Toyota, w elektronicetelewizory firmy Sony, w usługach finansowych Visa, a woprogramowaniu komputerowym Microsoft.

źródło: Marketing Charts

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Heinz Ketchup najbardziej wartościową marką

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl