Helios rozpoczyna kampanię promocyjną pierwszego multipleksu w Warszawie

Od początku lutego trwa kampania promocyjna pierwszego kina sieci Helios w Warszawie. Otwarcie obiektu już 14 lutego w centrum handlowym Blue City. Działania pod hasłem „Kino marzeń" przygotowała Agencja Warszawa.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Helios rozpoczyna kampanię promocyjną pierwszego multipleksu w Warszawie

Helios w warszawskim Blue City będzie otwarty już od 14 lutego. Na odwiedzających kino będzie czekało 8 sal, w których zmieści się ponad 860 osób.

Kampania reklamowa pod hasłem „Kino marzeń" podkreśla atuty multipleksu Helios – m.in. dźwięk w systemie Dolby Atmos, rozkładane fotele w salach Helios Dream, obraz w technologii laserowej czy dwuosobowe kanapy w każdej sali kinowej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najpopularniejsze-filmy-kinowe-w-2018-roku-w-polskich-kinach ##

Szeroka kampania warszawskiego Heliosa

Kampania promocyjna prowadzona jest w prasie („Gazeta Wyborcza", „Newsweek", „Naszemiasto.pl", magazyn PKP Intercity „W podróż") czy radiu (Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio Pogoda, Radio TOK FM, Radio ESKA, Radio ESKA Rock, Radio Wawa, RMF MAXXX, RMF ON).

Obejmuje również internet (Gazeta.pl, Onet, Wp.pl, Naszemiasto.pl, Filmweb, NaEkranie.pl, wpr24.pl, media społecznościowe, reklama kontekstowa w wyszukiwarkach) i na nośniki reklamy zewnętrznej (reklamy wielkoformatowe, billboardy, Backlighty, Citylighty, Bus back, ekrany ledowe w autobusach ZTM, Tramwajach Warszawskich i Kolejach Mazowieckich oraz ekrany ledowe w przestrzeni miejskiej).

Kampania potrwa do końca marca br. Za jej przygotowanie odpowiada Agencja Warszawa.

Helios  (Agora) dysponuje 46 obiektami z 261 ekranami i miejscami dla ponad 51 tys. widzów w aż 39 miastach w całym kraju. Multipleksy Helios znajdują się m.in. w Trójmieście, Katowicach, Poznaniu, Łodzi czy Wrocławiu.

grafika
grafika
grafika
grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska