Herbaty Big-Active reklamowane w telewizji jako „dopełnienie” (wideo)

Zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa herbat Big-Active (produkowanych przez Herbapol Lublin). Akcję przygotowały firmy Engine, M5, MediaCom Warszawa i BrandLab.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Herbaty Big-Active reklamowane w telewizji jako „dopełnienie” (wideo)

W 8-sekundowych spotach różne wersje herbaty Big-Active są prezentowane jako bliski towarzysz różnych osób, dający im motywację, satysfakcję i radość. Uzupełniają to slogany takie jak „Dopełnienie dobrej formy” czy „Dopełnienie nowych odkryć”.

- Produkty Big-Active skierowane są do aktywnych i ciekawych świata ludzi, dla których filiżanka dobrej, wysokogatunkowej herbaty jest dopełnieniem formy, dobrych chwil czy ciekawości w odkrywaniu świata i podejmowaniu nowych wyzwań. Dlatego zdecydowaliśmy się wykorzystać motyw dopełnienia, jako element łączący świat naszych herbat ze światem naszych konsumentów - tłumaczy Krzysztof Beling, marketing manager marki Big-Active

Spoty są emitowane przed różnymi programami w stacjach TVP1, TVP2, Polsat, TVN Style, TTV, Kuchnia+ i Discovery. W dalszej części kampania będzie prowadzona w internecie (aktywności w social media, 15-sekundowy spot) oraz prasie. Ogółem potrwa nieprzerwanie do marca.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Engine, spoty wyprodukował dom produkcyjny M5, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom Warszawa, a działania PR realizuje agencja BrandLab.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?