SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hilton po kampanii Fundacji Alberta Schweitzera rezygnuje z jaj klatkowych

Hilton ogłosił, że zrezygnuje z używania jaj klatkowych we wszystkich swoich placówkach na całym świecie. To efekt kampanii zorganizowanej przeciwko sieci hoteli przez Fundację Alberta Schweitzera wraz z 63 międzynarodowymi organizacjami działającymi na rzecz poprawy dobrostanu zwierząt hodowlanych.

Fundacja Alberta Schweitzera jest częścią Open Wing Alliance - międzynarodowej koalicji na rzecz globalnego zniesienia hodowli kur niosek w klatkach, która zorganizowała globalny protest przeciwko Hiltonowi. Na początku kampanii aktywiści z całego świata demonstrowali przed hotelem Hilton w Warszawie. Kampania objęła również ogólnoświatowe petycje online do sieci Hilton i Best Western, które w 24 godziny podpisało ponad 10 tys. osób.

W odpowiedzi Hilton podjął oficjalne zobowiązanie do przejścia na jaja z alternatywnych systemów hodowli do 2025 r.

- Termin ten może się wydawać odległy, ale jest realny do spełnienia: w wielu krajach świata nadal trudno jest pozyskać jaja i produkty jajeczne niepochodzące z chowu klatkowego - czytamy w komunikacie Fundacji Alberta Schweitzera.

Z ponad 5,6 tys. hoteli w 113 krajach, Hilton jest jedną z największych sieci hoteli na świecie. Do tej pory firma deklarowała przejście na jaja bezklatkowe jedynie w kilku swoich markach w 19 krajach. Opublikowane zobowiązanie obejmuje teraz wszystkie marki należące do sieci Hilton oraz wszystkie kraje, w których firma prowadzi działalność.

Hilton jest kolejną międzynarodową siecią, obok hoteli Marriott, Hyatt i InterContinental, które zobowiązały się do globalnej rezygnacji z jaj klatkowych.

Obecnie trwa również międzynarodowa kampania przeciwko Best Western, wzywająca firmę do rezygnacji z jaj z hodowli klatkowych na całym świecie.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że firma Hilton tak szybko zareagowała na naszą kampanię i przedstawiła jasny i wiążący termin wycofania jaj z hodowli klatkowych we wszystkich swoich placówkach na całym świecie. Podczas gdy Hilton daje dobry przykład, nadal czekamy na odpowiedź od Best Western Hotels - powiedziała Karolina Skowron, dyrektorka Fundacji Alberta Schweitzera.

Dołącz do dyskusji: Hilton po kampanii Fundacji Alberta Schweitzera rezygnuje z jaj klatkowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl