W TVP1 najwięcej hitów ratingowych. „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” i „Fakty” na czele rankingu

Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Fakty”. Wśród 20 najchętniej oglądanych audycji dziewięć lokat zajęły pozycje TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
W TVP1 najwięcej hitów ratingowych. „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” i „Fakty” na czele rankingu
„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W październiku 2022 roku najwięcej widzów zgromadził odcinek serialu „M jak miłość”, pokazany we wtorek, 18 października. Miał średnio 3,34 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 28,21 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął reality-show „Rolnik szuka żony”, który w Jedynce 16 października oglądało 2,98 mln widzów (24,54 proc. udziału).

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 5 października na antenie stacji obejrzało 2,72 mln widzów (23,74 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,39 mln widzów (emisja 10 października; 4. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 8. pozycji uplasował się „Teleexpress” TVP1 z 1,98 mln oglądających (2 października), a 14. były „Wydarzenia” Polsatu (1,81 mln; 30 października).

Hitami audycje TVP1

Wśród 20 najchętniej oglądanych programów najwięcej, bo 9 miejsc zajęły pozycje wyemitowane przez TVP1. Pięć lokat należało do programów TVN, cztery - do TVP2, a dwie - do Polsatu.

grafika

TVP1 liderem, TVP2 wyprzedziła TVN i Polsat.

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w październiku 2022 roku zajęła TVP1. Średni dobowy udział kanału względem października 2021 roku zmniejszył się o 6,53 proc. i wyniósł 8,44 proc. Z czwartego na drugie miejsce awansowała TVP2, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 2,23 proc. do 7,44 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/programy-sniadaniowe-prowadzacy-pytanie-na-sniadanie-dzien-dobry-tvn,7169750552733313a ##

Podium uzupełnia TVN. Udział stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 7,43 proc. (w dół o 8,72 proc.). Z kolei czwarty Polsat miał 7,31 proc. udziału (- 10,74 proc.). Stacja spadła z drugiej lokaty.

Łączny udział czterech największych stacji zmniejszył się z 32,7 proc. w październiku 2021 roku do 30,62 proc. w październiku 2022 roku.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był kanał TVN24, którego udział wzrósł o 12,33 proc. do 5,65 proc. Oczko niżej znalazło się TVP Info (4,77 proc. udziału; + 9,66 proc.).

Wśród czołowych stacji informacyjnych z 13. na 10. miejsce awansował Polsat News (1,78 proc.; do góry o 20,27 proc.).

grafika

TVN liderem w 16-49

Udział będącego liderem TVN wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 9,67 proc., po spadku o 7,82 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-w-polsce-jak-to-sie-mierzy-nielsen,7170058059229313a ##

Drugi był Polsat. Jego wynik w październiku br. zmniejszył się o 7,39 proc. do 7,64 proc.

Podium uzupełnia TVP2 (+ 1,38 proc. do 5,87 proc.). Czwartą lokatę zajęła TVP1 (- 4,26 proc. do 5,17 proc.). Tuż za „wielką czwórką” uplasował się kanał TVN7 (- 13,72 proc. do 4,15 proc.).

grafika

TVN pierwszy także w 16-59

Wśród widzów w grupie 16-59 w zeszłym miesiącu liderem też był TVN (- 7,17 proc. do 8,67 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu