SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Fakty”, „Uwaga! Koronawirus”, „Uwaga!” i „Zabawa w chowanego” hitami TVN w 2020 roku (top 20)

Największą widownię w 2020 roku w TVN zgromadziły takie pozycje, jak: dziennik „Fakty”, magazyny „Uwaga! Koronawirus” i „Uwaga!” i dokument „Zabawa w chowanego”. 20 topowych pozycji w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Piotr Kraśko fot. materiały prasoweArticle

Największą widownię w TVN w 2020 roku zgromadził dziennik „Fakty” z 25 marca. Wówczas obejrzało go 3,73 mln widzów, co przełożyło się na 23,74 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House. Przynajmniej przez 1 minutę audycję widziało 5 mln osób.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugim miejscu sklasyfikowany został magazyn „Uwaga! Koronawirus”, który 22 marca śledziło średnio 3,43 mln widzów TVN (4,76 mln przynajmniej przez 1 minutę), co przełożyło się na 20,37 proc. udziału.

Podium uzupełnia „Uwaga!”, którą 29 marca obejrzało 2,49 mln widzów (RCH 1 min - 3,84 mln), co dało stacji 14,50 proc. udziału.

Oczko niżej znalazł się film braci Sekielskich „Zabawa w chowanego”, który 21 maja śledziło średnio 2,32 mln widzów TVN (4,77 mln przynajmniej przez 1 minutę), co przełożyło się na 18,92 proc. udziału.

Czołową piątkę uzupełniają „Milionerzy”. Pokazany 5 marca odcinek teleturnieju obejrzało 2,31 mln widzów (15,96 proc. udziału).

W top 10 znalazły się jeszcze: „Doradca smaku” (2,23 mln widzów; 13,92 proc. udziału; 2 stycznia), „Na Wspólnej” (2,16 mln; 13,50 proc.; 2 stycznia), „MasterChef” (2,06 mln; 12,80 proc.; 6 grudnia), „Kuchenne rewolucje” (2,06 mln; 15,81 proc.; 12 listopada) i „Listy do M. 3” (1,97 mln; 13,81 proc.; 20 listopada).

„Fakty”, „Uwaga! Koronawirus” i „Kuchenne rewolucje” na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był dziennik „Fakty” (ale było to wydanie z 18 marca), który miał 1,55 mln osób (RCH - 2,03 mln), co dało TVN 26,47 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął magazyn „Uwaga! Koronawirus” (1,51 mln widzów; 26,91 proc. udziału), a podium uzupełniają jednak „Kuchenne rewolucje” (1,12 mln widzów; 23,19 proc. udziału).

Krótszy czas oglądania telewizji w 2020 roku

W 2020 roku statystyczny Polak każdego dnia spędził przed telewizorem średnio 4 godziny, 20 minut i 58 sekund. W porównaniu do 2019 roku czas skrócił się o 4 minuty i 54 sekundy, a 2018 - o 3 minuty i 50 sekund.

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w 2020 roku zajęła TVP1, która awansowała z drugiej lokaty. Średni dobowy udział kanału względem 2019 roku zmniejszył się o 0,21 proc. do 9,66 proc. (najmniejszy spadek wśród tzw. „wielkiej czwórki”).

Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 15,13 proc. do 8,36 proc. Jednocześnie był to największy spadek wśród dziesięciu czołowych stacji.

Podium uzupełnia TVP2 - udział stacji wyniósł 7,54 proc., po spadku względem 2019 roku o 9,59 proc.

Na czwarte miejsce spadł TVN (stacja miała 7,49 proc. udziału; w dół o 11,36 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Fakty”, „Uwaga! Koronawirus”, „Uwaga!” i „Zabawa w chowanego” hitami TVN w 2020 roku (top 20)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl