Hodowcy bydła mięsnego z kampanią „Lowe Krowe”

Ruszyła trzecia edycja kampanii "Lowe Krowe", organizowanej przez Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Hodowcy bydła mięsnego z kampanią „Lowe Krowe”

Kampania "Lowe Krowe" ma na celu budowanie i rozwój świadomości społecznej dotyczącej mięsa wołowego.

„To nie tylko inicjatywa promująca hodowlę w Polsce, ale przede wszystkim ważny projekt edukacyjny, który ma na celu informowanie społeczeństwa o znaczeniu zrównoważonego spożycia mięsa oraz o odpowiedzialnej hodowli” – piszą o akcji organizatorzy. 

Czym jest “Lowe krowe”?

Rozpoczęta w kwietniu bieżącego roku, trzecia edycja kampanii "Lowe Krowe" prowadzona jest z inicjatywy Polskiego Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego i realizowana przez Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. Kampania, która potrwa do końca marca 2025, demonstruje zaangażowanie PZPBM w promocję zdrowych nawyków żywieniowych oraz odpowiedzialnej hodowli bydła mięsnego.

W ramach kampanii wołowina promowana jest jako element zdrowiej diety, obalane są „fałszywe informacje dotyczące negatywnego wpływu hodowli bydła na środowisko”, a także promowana jest polska hodowla bydła. Komunikacja prowadzona jest na Facebooku i X (dawnym Twitterze).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]