Home.pl startuje w Bułgarii i na Węgrzech. W planach Czechy i Słowacja

Firma home.pl oferująca usługi internetowe uruchomiła swoje oddziały w Bułgarii i na Węgrzech. Home.pl będzie tam sprzedawał swoje produkty pod marką Ionos, w drugim kwartale 2020 roku planuje także start na rynkach czeskim i słowackim.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Home.pl jest operatorem usług internetowych związanych m.in. z pocztą elektroniczną, prowadzeniem stron internetowych, oferuje też narzędzia związane  e-commerce, bezpieczeństwem sieciowym czy wspierające zaawansowaną pracę grupową.

Home.pl w Bułgarii i na Węgrzech

Do tej pory Home.pl prowadził swoją działalność na rodzimym polskim rynku oraz w Rumunii. Teraz firma poinformowała że rozpoczęła pod marką Ionos sprzedaż swoich  usług także w Bułgarii i na Węgrzech.

Home.pl podkreśla, że na Węgrzech i w Bułgarii funkcjonuje ponad 1,1 mln małych i średnich firm. Kraje te są znane dzięki technologicznym startupom o globalnym zasięgu. Pochodzą stamtąd m.in. pCloud, AImotive czy Prezi.

– Bułgaria i Węgry to kraje z wysokim wzrostem PKB i potencjałem w zakresie transformacji cyfrowej – wyjaśnia w komunikacie Marcin Kuśmierz, prezes home.pl. - W obu przypadkach strategie rządowe aktywnie wspierają rozwój sektora nowych technologii, a małe i średnie firmy są ich głównymi beneficjentami. Chcemy być ich partnerem w zakresie wykorzystania nowych technologii informatycznych.

15 rynków do 2025 roku

Home.pl zapowiada, że uruchomienie sprzedaży dla małych i średnich firm w dwóch nowych krajach to element strategii firmy zakładającej obecność na co najmniej piętnastu rynkach zagranicznych do 2025 r.

W drugim kwartale 2020 r. home.pl planuje uruchomić sprzedaż usług internetowych na rynkach czeskim i słowackim. Będzie to odpowiednio 5. i 6. rynek w Europie Środkowo-Wschodniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style