SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Hortex Extra. Czaruje smakiem'

14 grudnia ruszyła emisja reklamy telewizyjnej przygotowanej przez agencję Euro RSCG Warsaw, wspierająca relaunch marki Hortex Extra. Celem kampanii jest umocnienie pozycjonowania soków tej marki w kategorii produktów premium oraz podkreślenie zmiany grafiki opakowań.

'Hortex Extra. Czaruje smakiem'

Ideą kreatywną reklamy jest stworzenie magicznej aury wokół owoców, z których powstają soki Hortex Extra. Pojawiające się w spocie ręce iluzjonisty wyczarowują pomarańcze i grejpfruty, które kryją w sobie mnóstwo naturalnego soku. Pokaz owocowej magii ilustruje hasło "Hortex Extra. Czaruje smakiem".

Realizację pomysłu powierzono francuskiemu reżyserowi Jeanowi Poisson, zaś oprawę muzyczną stworzył Marco Rosano.

Ze strony Euro RSCG Warsaw przy projekcie pracowali: dyrektor kreatywny - Paweł Krzemiński, dyrektor artystyczny - Sebastian Zyśk, copywriter - Jan Mirosław. Produkcją zajęła się Monika Zgórzak.

Spoty można oglądać w głównych stacjach telewizyjnych, tj.: TVP, Polsat, TVN, TVN7, TV4 oraz kilku programach tematycznych.

Za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Hortex Extra. Czaruje smakiem'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl