HP w świątecznej kampanii podkreśla jak ważne jest bycie razem, niezależnie od poglądów (wideo)

Swoją świąteczną kampanią firma HP chce zwrócić uwagę na to, że trzeba stawać w obronie wartości, które jednoczą ludzi, mimo różniących ich poglądów. W bożonarodzeniowym spocie opowiada historię pewnej rodziny, która spotyka się razem przy stole.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
HP w świątecznej kampanii podkreśla jak ważne jest bycie razem, niezależnie od poglądów (wideo)

Trwający niemal 3 minuty film „Togetherness” opowiada o kilkunastoosobowej rodzinie, która spotyka się przy świątecznym stole. Najpierw jest miło, ciepło i sympatycznie. W miarę upływu czasu zaczynają się krótkie sprzeczki pomiędzy jej członkami, głównie wynikające z tego, że każdy ma inne poglądy na dany temat. W pewnym momencie dochodzi do kłótni pomiędzy siostrami. Jedna z nich wyprasza drugą z domu.

Wtedy córka jednej z tych sióstr, po tym jak dostrzega na ścianie zdjęcie swojej matki z jej siostrą z dzieciństwa, postanawia zrobić - dzięki specjalnemu urządzeniu HP -  kolaż zdjęć obu kobiet. Przygotowuje go w kształcie serca i zawiesza na lodówce. Gdy jej matka to zauważa, kroi ciasto i idzie do siostry, która siedzi przed domem. Spot kończy się słowami: „If we never reach out, we never come together” i „This holiday season let's reinvent together”.

- W naszym kraju, jak i na całym świecie istnieje olbrzymia polaryzacja i podziały polityczne. Marki mają teraz wyjątkową okazję, by stanąć w obronie wartości, które nas jednoczą - powiedział Antonio Lucio, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w HP.

Przygotowując kampanię firma korzystała z badań Pew Research Center, z których wynika, że wszyscy ludzie chcą lepszego świata dla swoich dzieci, chcą by lepiej im się żyło itp. - Nasz film jest próbą wydobycia tych wartości, które nas jednoczą - przed polityką, poprzez wspomnienia - które mamy, niezależnie od tego, czy jesteśmy z czerwonych czy niebieskich Stanów – powiedział Antonio Lucio. W jednoczeniu ludzi ma pomagać właśnie technologia, którą w swoich urządzeniach stosuje firma HP.

Film emitowany jest głównie w internecie. Za jego kreację odpowiada agencja Giant Spoon.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych