HTC Touch w Niemczech

Pod koniec czerwca, w ofercie trzech czołowych niemieckich operatorów komórkowych, znajdzie się smartphone HTC Touch.

Reuters - km
Reuters - km
Udostępnij artykuł:

Producentem urządzenia jest tajwańska firma High Tech Computer Corp. (HTC). W ofercie bez abonamentu smartphone ma kosztować 450 euro. Zróżnicowane modele HTC Touch będą mogli kupić użytkownicy operatorów T-Mobile, Vodafone i O2.

Produkt HTC to tzw. smartphone posiadający możliwości telefonu komórkowego i palmtopa. Posiada on dotykowy ekran, podobny do tego jaki będzie stosowany w najnowszym produkcie firmy Apple, jakim jest iPhone. Ostatnio tajwańska firma zapowiedziała, że przed końcem obecnego roku HTC Touch trafi na amerykański rynek, gdzie będzie rywalizować właśnie z iPhonem. Amerykańska premiera iPhone'a planowana jest na 29 czerwca. Na razie nie wiadomo kiedy trafi on na europejski rynek.

HTC jest największym na świecie producentem urządzeń, łączących funkcje palmtopów i mobilnej komunikacji. Firma sprzedaje telefony komórkowe pod swoim własnym znakiem firmowym, ale produkuje również smartphone'y dla takich firm jak Dell i NTT DoCoMo.

Reuters - km
Autor artykułu:
Reuters - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem