SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hypermedia promuje Internet w Aster

Agencja interaktywna Hypermedia opracowała koncepcję promocji usług dostępu do Internetu w Aster.

Firma zaplanowała także komunikację internetową Disney Channel, nowego kanału w ofercie telewizyjnej Aster. Współpraca obu firm jest wynikiem przetargu rozstrzygniętego w styczniu bieżącego roku.

W ramach kampanii "Aster. Nieprzerwanie najlepszy Internet!" Hypermedia zaprojektowała serwis www opisujący ofertę dostępu do Internetu, na którym użytkownicy mogą wziąć udział w fotokonkursie. Wystarczy wysłać zdjęcie, prezentujące własny, sprawdzony sposób na odpoczynek i uzyskać jak najwięcej głosów internautów, aby walczyć o jeden z 20 iPodów Shuffle.

Agencja odpowiadała również za projekt i nagranie reklamowego spotu radiowego oraz zaplanowanie kampanii reklamowej online. W kampanii zostały również wykorzystane kreacje autorstwa agencji.

Równolegle prowadzone są działania promocyjne kanału Disney Channel, który od czerwca dostępny jest w ofercie Aster. Na stronie konkursowej www.disney.aster.pl widzowie mają szansę wygrać wycieczkę do Disneylandu. Zadaniem konkursowym uczestników jest opisanie, jaką postać Disneya lubią najbardziej i dlaczego.

Kolejnym etapem współpracy będzie zaprojektowanie nowego serwisu spółki Aster, nad którym już rozpoczęto prace.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Hypermedia promuje Internet w Aster

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl