„I kto tu jest sprytnym kotem?” - nowa kampania marki Felix (wideo)

Pod hasłem „I kto tu jest sprytnym kotem?” Nestle Polska rozpoczęło kampanię reklamową marki karmy dla kotów Felix (Purina). Za jej realizację odpowiadają McCann Warsaw i MEC.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
„I kto tu jest sprytnym kotem?” - nowa kampania marki Felix (wideo)

W kampanii promowany jest najnowszy produkt, Felix Senations Crunchy - jest to połączenie mokrej karmy z suchą, chrupiącą posypką.

30 sekundowy spot reklamowy promujący nowość jest emitowany w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych m.in. TVN i Polsat. W celu wzmocnienia kampanii spot będzie również dostępny na platformie internetowej YouTube. Zaplanowane są także samplingi w wybranych sklepach na terenie całego kraju.

Za adaptację spotu reklamowego na polski rynek odpowiada agencja McCann Warsaw. Z kolei za zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style