SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain

Saint-Gobain wybrała Icon Strategies do opracowania strategii komunikacyjnej i realizacji projektu komunikującego w Polsce nowy cel nadrzędny Grupy: „Making the world a better home”.

Article

Projekt będzie miał zasięg ogólnopolski i będzie bazował na merytorycznej wiedzy i doświadczeniu ekspertów Saint-Gobain. W jego realizację ma być zaangażowana większość z kilkunastu marek wchodzących w portfolio Grupy w Polsce, m.in. Isover, Rigips, Adfors, Glassolutions czy Ecophon.

Działania komunikacyjne rozpoczną się w sierpniu i potrwają do końca roku.

Zespół kierowany przez Michała Sobiłę jest odpowiedzialny za strategiczne doradztwo komunikacyjne, współodpowiada za opracowanie ostatecznego kształtu projektu we współpracy z ekspertami Saint-Gobain i ekspertami zewnętrznymi oraz za komunikację projektu wobec mediów ogólnopolskich i regionalnych oraz online.

Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze konkursu ofert.

Zarówno Icon Strategies, jak i Saint-Gobain na tym etapie nie zdradzają szczegółów projektu.

Saint-Gobain tworzy, produkuje i dystrybuuje materiały i rozwiązania mające ważny wpływ na jakość życia na co dzień np. w budynkach, w środkach transportu, a także w inwestycjach infrastrukturalnych oraz w wielu zastosowaniach przemysłowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl