SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Idea Ekstraklasa ma logo

Nawet 30 mln zł może pójść na reklamę ligi Idea Ekstraklasa

9 marca odbyła się konferencja prasowa PTK Centerel i PZPN rozpoczynająca wiosenną  rundę ekstraklasy piłkarskiej. Od tego roku tytularnym sponosrem polskiej ligi piłkarskiej jest Idea, dlatego też już od marca wszyscy kibice będą śledzić rozgwki Idea Ekstraklasa.

Podczas konferencji Prezes PZPN Roman Listkiewicz przyznał, że zdobycie przez Ekstraklasę sponsora tytularnego zbliża polską piłkę do najwyższych standardów europejskich.

Konferencja poprowadzona jako telewizyjne Studio Idea Ekstraklasa, odbyła się w Warszawskim klubie Champions, miejscu spotkań miłośników sportu. Wśród gości zaproszonych na konferencje byli m.in. przedstawiciele Ligi Piłkarskiej, firmy SportFive, Andrzej Strejlau, czy Jerzy Engel.

Podczas konferencji Arkadiusz Kalicki zapoznał dziennkarzy z elementami planowanych przez Ideę działań promujących samą ligę i w szerszym rozumieniu całą piłkę, a Dariusz Partyka przedstawił usługi mobilne jakie Świat Idei zaproponuje kibicom (więcej o serwisach na str. 16). Ciekawym rozwiązaniem jest możliwość, jaką daje Idea użytkownikom telefonów, kibic, który ściągnie na swój aparat logo, tapetę lub dzownek z serwisu Idea Ekstraklasa może wybrać klub, do którego trafi 40% dochodu z zakupionej usługi.

Z zapowiedzi PTC Centertel wynika,  że firma wyda nawet 30 mln zł na działania marketingowe związane ze sponsoringiem polskiej pierwszej ligi piłki nożnej - Idea Ekstraklasa.

Dołącz do dyskusji: Idea Ekstraklasa ma logo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl