SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

IKEA zmienia hasło na „Czym Tobie się odwdzięczy?”, w reklamach nocny krwiopijca (wideo)

Sieć sklepów meblowych IKEA zmienia swój slogan reklamowy z „Niech żyje dom!” na „Czym Tobie się odwdzięczy?”. Nowa kampania towarzyszy promocji dostępnej dla członków Klubu IKEA Family.

Nocny krwiopijca w spocie IKEA Article

Slogan „Niech żyje dom!” był wykorzystywany w polskich reklamach IKEA przez ostatnie dwa lata. Początkowo w spotach lektorem był muzyk hip-hopowy Bartosz „Fisz” Waglewski, Hasło było obecne m.in. w dwóch jesiennych kampaniach katalogu IKEA.

Natomiast reklamy z nowej akcji kończą się innym sloganem: „Czym Tobie się odwdzięczy?”. W spotach nie ma już głosu „Fisza”.

 

Nowe reklamy opowiadają o parze, którą pościel kupiona w sklepie IKEA chroni przed nocnym krwiopijcą,

Kampania towarzyszy promocji, w ramach której członkowie Klubu IKEA Family mogą skorzystać z 15 proc. zniżki na wszystkie tekstylia do łóżka. Taka oferta będzie obowiązywała do 1 października.

- W nowej kampanii IKEA pragnie przekonać Polaków, że warto inwestować w urządzanie wnętrz, wprowadzając nawet najdrobniejsze zmiany. Warto stawiać sobie pytanie, "po co mi to?", by poszukiwać odpowiednich produktów i tego czym się nam mogą odwdzięczyć. Może dobrze przespaną nocą czy lepszym porankiem, a może po prostu poprawą jakości codziennego domowego życia. Kampania jest początkiem całorocznej komunikacji: IKEA. Czym Tobie się odwdzięczy? - opisuje Karolina Skalik, communication leader w IKEA Retail w Polsce.

 

Działania reklamujące IKEA obejmują telewizję, internet (m.in. współpraca z influencerami), outdoor oraz same sklepy IKEA.

Za kreację, strategię i koncept kreatywny kampanii odpowiada VMLY&R Poland. Agencja przygotowała także we współpracy Facebook Creative Shop kampanię w mediach społecznościowych. Produkcją treści wideo zajęła się agencja Makata. Aktywacje z influencerami prowadzone są przez Hash.fm, a za komunikację PR odpowiada Garden of Words. Zakup mediów koordynuje dom mediowy Wavemaker.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: IKEA zmienia hasło na „Czym Tobie się odwdzięczy?”, w reklamach nocny krwiopijca (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Yelonky
O. Miron :)
0 0
odpowiedź
User
Arszlo
Nie rozumiem tej reklamy. Jakim "nocnym krwiopijcom"? To jest pościel przeciw pchłom i komarom? Czy dosłownie przeciw wampirom i jest np. poświęcona i pachnie czosnkiem? Czy może chodzi o to, że oni myślą, że my tu pod zszytymi konopnymi workami śpimy?
9 2
odpowiedź
User
Zdziwka
Strasznie na siłę. Insight z sufitu. Drapiąca, gryząca pościel???
I to hasło. Ehhh
Marnujecie potencjał IKEI. Przecież tam się roi od sensownych, głębokich myśli
3 0
odpowiedź
User
Gang Rena
Nie oszukuj się! Poluzuj zwieracz.
0 0
odpowiedź
User
Marta
Czy copywriter będący autorem tego hasła jest pewny, że zna zasady języka polskiego?
1 0
odpowiedź