Imago PR dla ING Real Estate Development

Na zlecenie ING Real Estate Development Imago Public Relationsopracowała i rozpoczęli realizację kampanii "Budujemy wyobraźnię"skierowaną do dzieci i mieszkańców Gliwic.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Kampania artystyczno - edukacyjna "Budujemy Wyobraźnię"skierowana jest do uczniów 4-6 klas szkół podstawowych w Gliwicachoraz ich nauczycieli. Podczas warsztatów aktorskich, wokalnych,tanecznych i scenograficznych dzieci pod okiem profesjonalistówprzygotują sztukę teatralną, która zostanie następnie wystawiona nadeskach Gliwickiego Teatru Muzycznego.

Rozpoczęcie akcji "Budujemy wyobraźnię" wiąże się z wejściem INGReal Estate Development na rynek Górnego Śląska i realizacjąpierwszego projektu w tym regionie - osiedla Glivia wGliwicach.

Kampania potrwa do marca 2009 roku. Za jej realizację z ramieniaagencji odpowiada Małgorzata Grabowska, account manager w ImagoPR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu