Imponujący wzrost sprzedaży "Przyjaciółki"

Tylko 'Tina' zanotowała spadek sprzedaży wśród poradnikowych tygodników kobiecych.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Lider segmentu to  ”Przyjaciółka”, której średnia sprzedaż* w lutym 2006 roku wyniosła 512 566 egz. - wynika z danych ZKDP. Na drugim miejscu uplasowała się ”Tina”  a na trzecim ”Pani Domu” (Axel Springer Polska), która zanotowała największy wzrost sprzedaży. luty20062005Średni nakład jednorazowyrozpow. płatne razemŚredni nakład jednorazowyrozpow. płatne razemPrzyjaciółka682276512566601028397683Tina626980415967719480469085Pani Domu702960343154474398216188Naj580973311227453220242229

* - rozpowszechnianie płatne razem

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"