Imponujący wzrost sprzedaży "Przyjaciółki"

Tylko 'Tina' zanotowała spadek sprzedaży wśród poradnikowych tygodników kobiecych.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Lider segmentu to  ”Przyjaciółka”, której średnia sprzedaż* w lutym 2006 roku wyniosła 512 566 egz. - wynika z danych ZKDP. Na drugim miejscu uplasowała się ”Tina”  a na trzecim ”Pani Domu” (Axel Springer Polska), która zanotowała największy wzrost sprzedaży. luty20062005Średni nakład jednorazowyrozpow. płatne razemŚredni nakład jednorazowyrozpow. płatne razemPrzyjaciółka682276512566601028397683Tina626980415967719480469085Pani Domu702960343154474398216188Naj580973311227453220242229

* - rozpowszechnianie płatne razem

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia