„In search of Increadible” w kampanii ultrabooków Asus

W prasie, internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa ultrabooków marki Asus. Akcję przygotowały firmy Asus Polska i Value Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania wprowadzająca na polski rynek ultrabooki Asus jest częścią globalnej strategii komunikacji tej marki pod hasłem „In search of Increadible”. Reklamy podkreślają, że urządzenia te łączą funkcjonalność, design oraz możliwości techniczne.

Akcja reklamowa - zaplanowana do końca stycznia przyszłego roku - obejmuje prasę („Nesweek Polska, „Focus”, „Show”, „MaleMan”, „Logo”, „Viva”, „Komputer Świat”, „PC Format”), internet (WP.pl, GG, Onet.pl, Allegro.pl, Gadu-Gadu.pl, WP.pl - Poczta, Chip.pl, Parkiet.com, Wysokieobcasy.pl, Ekonomia24.pl, RP.pl, Peb.pl, Programs.pl, Styl.fm, Mini WP EMN Mobile Technology & Internet) oraz outdoor.

grafika

Materiały kreatywne do kampanii przygotowała firma Asus Polska, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana