SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

inACT wypromuje markę Quiosque

Agencja inACT Public Relations rozpoczęła szeroką współpracę z Quiosque - marką odzieżową dla kobiet.

Do zadań agencji należeć będzie kierowanie działaniami komunikacyjnymi marki, w tym nadzór nad działaniami media relations, związanymi z obecnością marki w internecie oraz visual merchendasingiem.

Agencja zajmie się także monitorowaniem skuteczności działań komunikacyjnych i promocyjnych.

Za wdrożenie w życie strategii PR odpowiedzialny będzie zespół pod kierownictwem Ariety Prusak.

Umowa została zawarta do końca marca z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

Dołącz do dyskusji: inACT wypromuje markę Quiosque

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl