SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ING Direct w Wielkiej Brytanii

Nowy bank wykorzystujący rozwiązania Sanchez Profile

Sanchez Computer Associates Inc., wiodący dostawca oprogramowania oraz usług informatycznych dla instytucji finansowych informuje, że nowy brytyjski bank detaliczny ING Direct UK, jednostka należąca do Grupy ING jest kolejnym bankiem, który wdrożył rozwiązanie Sanchez Profile. Działalność biznesowa ING Direct UK prowadzona w formie bankowości bezpośredniej wykorzystuje technologię firmy Sanchez do przetwarzania transakcji w czasie rzeczywistym. Poza Wielką Brytanią, również banki w Hiszpanii, Francji, Kanadzie, we Włoszech i Stanach Zjednoczonych należące do sieci ING Direct stosują rozwiązania Sanchez Profile do scentralizowanego przetwarzania operacji bankowych.

"ING Direct w Wielkiej Brytanii to już szóste, zakończone sukcesem wdrożenie zintegrowanego systemu bankowego Sanchez Profile w ramach sieci ING Direct." - powiedział Frank Sanchez, Dyrektor Generalny Sanchez Computer Associates. "Profile zapewnia bankowi ING Direct możliwość elastycznego tworzenia i dystrybucji nowych produktów, dzięki czemu bank może przystosowywać się do szybko zmieniających się warunków i cen rynkowych jak np. stóp procentowych czy harmonogramów spłat kredytów. Sprawne zarządzanie bazą danych klientów i całą infrastrukturą przetwarzania transakcji pozwala na sprostanie wymaganiom szybkiego wzrostu."

Bank ING Direct, z siedzibą w Reading w Anglii rozpoczął stosowanie systemu Sanchez Profile w maju br. od obsługi rachunków oszczędnościowych. Uruchomienie działalności ING Direct w Wielkiej Brytanii oznacza kontynuację globalnego sukcesu ING Direct, jakim było pozyskanie ponad 6 milionów klientów na całym świecie. ING Direct zaoferował klientom korzystne warunki w postaci wysokiego oprocentowania, bezpłatnego prowadzenia rachunku, rezygnując z wymagań co do minimalnych wpływów na rachunek przy zakładaniu rachunku oszczędnościowego. Dzięki sprawnemu zarządzaniu informacjami z chociażby najmniejszej bazy danych klientów, podstawowa oferta jest natychmiast uzupełniana innymi, odpowiednio dobranymi produktami finansowymi.

"Sanchez Profile jest systemem łatwym do adaptacji i skoncentrowanym na kliencie - to doskonałe uzupełnienie naszej działalności biznesowej, co pokazuje 5 poprzednich wdrożeń." powiedział Wijnand de Kruijff, zastępca szefa IT ING Direct. "Wiele instytucji finansowych wciąż utrzymuje oddzielne dane swoich klientów w oddzielnych systemach informatycznych obsługujących pojedyncze produkty bankowe. W ING Direct jest inaczej: nasz bank jest w stu procentach skoncentrowany na kliencie, więc logicznie cała infrastruktura technologiczna musi wspierać nasze wymagania posiadania pełnego obrazu wszystkich relacji z każdym pojedynczym klientem. Sanchez Profile umożliwia nam osiągać ten cel bez kosztów i zawiłości związanych z utrzymywaniem wielu systemów."

Dołącz do dyskusji: ING Direct w Wielkiej Brytanii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl