SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Instagram testuje więcej reklam w serwisie. Chce zbadać reakcje użytkowników

Należący do Facebooka serwis Instagram rozpoczął testowanie nowego rozwiązania polegającego na wyświetlaniu użytkownikom większej liczby reklam niż do tej pory – wynika z nieoficjalnych informacji. W ramach prób w sekcji Stories pojawiają się dwie reklamy jedna po drugiej. Facebook wyjaśnia, że w ten sposób chce zbadać reakcje użytkowników na bardziej intensywny przekaz reklamowy, choć komfort korzystania z platformy ma pozostawać priorytetem.

Article

O testach nowego rozwiązania reklamowego poinformował serwis Adweek powołując się na własne źródła. Zgodnie z doniesieniami w sekcji Stories wprowadzonej przez Instagrama w sierpniu 2016 r. u wybranych użytkowników pojawiają się jedna po drugiej reklamy pochodzące od dwóch różnych marek z którymi współpracuje serwis.

Przedstawiciel Facebooka wyjaśnia w rozmowie z Adweekiem, że obecne próby mają na celu zbadanie reakcji użytkowników na większą liczbę reklam na platformie. Zaznacza jednak, że dla firmy na pierwszym miejscu wciąż pozostaje komfort korzystania z serwisu, zaś dopiero na drugim znajduje się satysfakcja reklamodawców.

Facebook zastrzega także, że obecne testy nie oznaczają w żadnym wypadku że w najbliższej przyszłości na Instagramie pojawi się znacząco większa liczba reklam.

W drugim kwartale br. Facebook zanotował wzrost wpływów o 27,6 proc. do 16,89 mld dolarów oraz 2,62 mld dolarów zysku netto (wobec 5,11 mld dolarów rok wcześniej). W minionym półroczu koncern odpisał 5 mld dolarów kary nałożonej przez FTC. Ma 2,41 mld użytkowników aktywnych miesięcznie i 1,59 mld codziennie. W ostatnich latach przybywa ich głównie poza Ameryką Północną i Europą, ale Facebook najwięcej zarabia na tych z USA i Kanady.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Instagram testuje więcej reklam w serwisie. Chce zbadać reakcje użytkowników

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
.
powodzenia
0 0
odpowiedź
User
Jedi
Teraz faktycznie reklam jest za mało. Moim zdaniem powinni zacząć domagać się od influencerów pieniędzy za prowadzone tam kampanie. Łatwo będzie je wyśledzić, bo wszystko jest zawsze oznaczone.
3 3
odpowiedź
User
vex
Instagram jest już passe
6 0
odpowiedź
User
och ja
Teraz faktycznie reklam jest za mało. Moim zdaniem powinni zacząć domagać się od influencerów pieniędzy za prowadzone tam kampanie. Łatwo będzie je wyśledzić, bo wszystko jest zawsze oznaczone.


Brawo dla kolegi, zgłasza się na ochotnika - tylko i wyłącznie dla niego dokonajcie zmiany, aby ten jeden użytkownik miał dużo więcej reklam. A instagram dla reszty społeczeństwa niech się nie zmienia.
Proponuje, aby kolega zabrał też moje reklamy z YT. Bo przez reklamy przed, w trakcie po video zniechęciły mnie do YT. Wybrałem zamiast tego Netflixa .

Pozdro dla dzielnego kolegi który będzie oglądał reklamy zamiast nas wszystkich.
3 0
odpowiedź
User
Ania
Czyż nie dobija się koni mr Zukerberg?
2 0
odpowiedź