SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Interia.pl: Las Vegas wśród portali

Interia.pl wystartowała z nową kampanią wizerunkową, któraprzebiegać będzie pod hasłem: "Interia.pl: Las Vegas wśródportali". Obejmie ona wszystkie media, a także ambient i outdoor.

Głównym celem kampanii jest wzmocnienie i utrwalenie wizerunkuInterii jako największej polskiej platformy rozrywkowej i głównegomiejsca w sieci do spędzania wolnego czasu, co ma podkreślać hasło"Interia.pl: Las Vegas wśród portali".

- Naszą grupą docelową są głównie ludzie młodzi. Z doświadczeniajednak wiemy, że profesjonalnej rozrywki w internecie poszukujątakże ci po trzydziestce, którzy doceniają przede wszystkim jejjakość i wysoki poziom. Kampania odwołująca się do największegosymbolu rozrywki, jakim jest Las Vegas, ma utrwalić wśródużytkowników podobny wizerunek portalu - mówi Artur Potocki,Dyrektor Marketingu & PR w Interia.pl.

hhnvbjuyjhnbnv

Kampania potrwa do końca stycznia, a jej kulminacja nastąpi wdrugiej połowie grudnia. Wartość kampanii wynosi 8 mln zł.Rozliczenie kosztów kampanii ma odbyć się w większości w barterze,w wyniku czego portal nie poniesie większych strat.

Poza komunikacją w tradycyjnych mediach, prowadzone będą równieżdziałania niestandardowe wykorzystujące m.in. znaczki pocztowe,koperty, ulotki, napoje energetyczne oraz opakowania na pizzę.Ponadto, wydana zostanie składanka "Muzyczne Las Vegas", będącauzupełnieniem prowadzonych działań.

Kampanię zaplanował, przygotował i zakupił we własnym zakresieDział Marketingu & PR portalu.

Dołącz do dyskusji: Interia.pl: Las Vegas wśród portali

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl