Materiały „The New York Times” dostępne w Interia.pl

Od 15 grudnia w specjalnej odsłonie cyklu „Interia bliżej świata” będą dostępne materiały „The New York Times”, które pochodzą z corocznego raportu „Turning Points” wydawanego przez amerykański dziennik.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Materiały „The New York Times” dostępne w Interia.pl

W ramach materiałów uznani autorzy i wybitni eksperci opisują zmieniający się świat i przewidują, co nas czeka w kolejnych 12 miesiącach.

Özlem Türeci i Ugur Sahin, naukowcy odpowiedzialni za szczepionkę firmy Pfizer przeciw COVID-19, opowiedzą o lekach przyszłości, które pomogą w zwalczaniu chorób onkologicznych. Paulina Porizkova, modelka i artystka, wyjaśni, dlaczego współczesne społeczeństwa na nowo definiują kanon piękna. Adrian Czajkowski, brytyjski pisarz science fiction, podzieli się natomiast swoimi przewidywaniami dotyczącymi dalszego rozwoju sztucznej inteligencji.

W Interii pojawi się także materiał podsumowujący wydarzenia i trendy, które pierwszy raz zostały odnotowane w 2023 roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nauka-co-slychac-geekweek-pl-maciej-dowbor,7169457189533825a ##

Materiały „The New York Times” w Interii będą dostępne bezpłatnie w języku polskim.

Interia.pl w ramach cyklu „Interia bliżej świata” współpracuje z największymi redakcjami na świecie

Teksty „The New York Times” uzupełnią portfolio zagranicznych treści cyklu „Interia bliżej świata”, w ramach którego Interia.pl współpracuje z największymi redakcjami na świecie. Są to takie media, jak: „The Washington Post”, „The Guardian”, „The Economist”, „The Observer”, „The Spectator”, „Le Monde” i „El Pais”.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji