Interia w nowym serwisie o pandemii chce łączyć potrzebujących z darczyńcami

Interia.pl (Grupa Interia.pl) uruchomiła na czas epidemii koronawirusa specjalny serwis łączący darczyńców z osobami potrzebującymi pomocy. To jedna z odsłon akcji „pomagamInteria".

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Serwis Pomagam.Interia.pl ma wspierać rozmaite środowiska: medyczne, (szpitale, przychodnie zdrowia, laboratoria), ratownicze, samorządowców itd. Ma też łączyć potrzebujących pomocy z tymi, którzy mogą jej udzielić, bez względu na charakter potrzeb.

- Wiemy, jak trudno przetrwać ten czas małym fundacjom, firmom i instytucjom. Nie zapominamy też o ludziach, którzy potrzebowali ciągłej opieki jeszcze przed pandemią. Chcemy wspierać wszelkie inicjatywy oddolne, pomoc sąsiedzką i koleżeńską. Wierzymy, że uda się dodać mocy każdemu odruchowi serca - mówi Agnieszka Łopatowska, dyrektor sektora Lifestyle Grupy Interia.pl.

W nowym serwisie publikowane mają być inicjatywy związane z przeciwdziałaniem pandemii koronawirusa oraz jej skutkom. Zgłaszać je można poprzez specjalny formularz kontaktowy, wpisując wybraną inicjatywę charytatywną, dołączając zdjęcie i zostawiając kontakt do organizatorów. Redakcja - po zweryfikowaniu informacji - przygotuje i opublikuje materiał, a wydawcy mają zadbać o jego dobrą ekspozycję na stronie głównej. W akcję włączony jest też marketing Grupy, który ma zapewnić dodatkowe wsparcie promocyjne. Informacje o akcjach będą pojawiać się w serwisie Pomagam.interia.pl, na stronie głównej portalu, w najpoczytniejszych artykułach Interii oraz w kampanii promocyjnej.

- Użytkownicy już nie raz pokazali, że w trudnych chwilach potrafią się połączyć i skutecznie pomagać innym. Naszym obowiązkiem jako medium jest wykorzystanie zasobów oraz zasięgu, aby taką komunikację pomiędzy potrzebującymi i oferującymi pomoc ułatwić i usprawnić - komentuje Karolina Leputa, senior brand manager w Grupie Interia.pl.

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]