Interia z najpopularniejszym serwisem muzycznym. Spotify przed Open.fm i Soundcloudem (TOP10)

Wśród serwisów o muzyce najpopularniejsze są dział muzyczny Interii oraz Tekstowo.pl, natomiast Spotify osiąga dużo wyższą odwiedzalność niż Open.fm i Soundcloud. W skali roku duży spadek zanotowała sekcja muzyczna Onetu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Sekcję muzyczną Interii w kwietniu br. odwiedziło 2,98 mln realnych użytkowników (czyli 10,55 proc. wszystkich polskich internautów), wykonując 10,83 mln odsłon oraz spędzając średnio po 4 minuty i 56 sekund - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Z kolei Tekstowo.pl przy 2,96 mln odwiedzających zanotowało 12,37 mln odsłon oraz 4 minuty i 46 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Oprócz Interii w zestawieniu są inne portale ze swoimi działami muzycznymi. Na Eska.pl taka sekcja miała 2,32 mln użytkowników i 7,43 mln odsłon, na Onet.pl - 1,64 mln użytkowników i 3,55 mln odsłon, a na Antyradio.pl - 521,9 tys. użytkowników i 1,41 mln odsłon.

W całości do kategorii muzycznej zakwalifikowano wchodzące w skład Grupy Interia.pl serwisy RMFmaxxx.pl (1,22 mln odwiedzających i 3,42 mln odsłon) i RMFon.pl (920,3 tys. użytkowników i 7,42 mln odsłon), a także należące do Grupy Wirtualna Polska Open.fm (560,8 tys. użytkowników i 1,83 mln odsłon). Z RMFon.pl przeciętny internauta korzystał aż przez 23,5 godziny, a z

Przeglądarkowa wersja Spotify miała 1,22 mln użytkowników i 6,73 mln odsłon, natomiast Soundcloud - 545,3 tys. użytkowników i 1,96 mln odsłon. Obie witryny nie są w badaniu Gemius/PBI objęte audytem, więc nie wiadomo, ile czasu spędzili na nich internauci.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-internetowe-i-aplikacje-mobilne-w-polsce-w-maju-2019-roku-google-facebook-i-youtube-ze-spadkami,7171059329959553a ##

Inne platformy streaming muzycznego, takie jak Deezer czy Tidal, osiągnęły zbyt małą odwiedzalność, żeby ich wyniki zostały określone w badaniu Gemius/PBI.

grafika

W skali roku sekcja muzyczna Interii i Tekstowo.pl zanotowały spore spadki. Pierwszy serwis stracił 1,65 pkt proc. zasięgu i 504,4 tys. odsłon (to odpowiednio 13,5 i 4,4 proc. w dół) przy wzroście średniego czasu spędzanego przez użytkownika o 42 sekundy (czyli 16,5 proc.), a drugi - 1,18 pkt proc. zasięgu, 1,87 mln odsłon oraz 46 sekund przeciętnego czasu korzystania (10,1, 13,1 i 13,9 proc. w dół).

Jeszcze mocniej w dół poszły wyniki działu muzycznego Onetu - zasięg o 4,91 pkt proc. (45,8 proc.), liczba odsłon o 4,02 mln (53,1 proc.), a średni czas korzystania - o 34 sekundy (13,2 proc.).

Natomiast Eska.pl przy wzroście zasięgu o 0,44 pkt proc. (5,7 proc.) i liczby odsłon o 901,9 tys. (13,8 proc.) zanotowała spadek przeciętnego czasu spędzonego przez użytkownika aż o 20 minut i 23 sekundy (czyli 89,7 proc.). RMFmaxxx.pl zyskał 0,86 pkt proc. zasięgu (24,7 proc.), tracąc 317,2 tys. odsłon (8,5 proc.) i 48 sekund średniego czasu korzystania (31 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/radiozet-pl-przed-rmf24-pl-na-czele-serwisow-radiowych-mocno-w-gore-chillizet-pl-top10,7171068610033793a ##

Open.fm zanotował wzrost o 0,87 pkt proc. zasięgu i 530,8 tys. odsłon (77,7 i 40,8 proc.), natomiast przeciętny czas korzystania z witryny skrócił się o 5 godzin i prawie 41 minut (czyli 45,2 proc.).

Z kolei Spotify zyskał 1,63 pkt proc. zasięgu i 1,73 mln odsłon (60,8 i 34,6 proc.), a w przypadku Soundcloudu zasięg zmalał o 0,01 pkt proc. (0,5 proc.), a liczba odsłon wzrosła o 286,6 tys. (17,1 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu