Irka Marsze w kampanii sklepów Intermarché (wideo)

Sieć sklepów Intermarché (należąca o Grupy Muszkieterowie) prowadzi kampanię reklamową, której główną bohaterką jest Irka Marsze.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W spocie kobieta robi z dziećmi zakupy w sklepie Intermarché. Opisuje przy tym widzom, że w Intermarché dostępna jest szeroka oferta produktów (m.in. pieczywo, nabiał, wędliny i mięso, warzywa i owoce) z wieloma promocjami.

Bohaterka przedstawia się kobietom jako Irka Marsze, a reklama kończy sloganem „Ciesz się niską ceną. Z Ireną”. Nie zmieniło się hasło główne Intermarché: „Świeżo. Tanio. Z optymizmem”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/uokik-sprawdza-rabaty-retro-w-kauflandzie-eurocash-i-intermarche-podejrzewa-nieuczciwe-traktowanie-dostawcow,7170409685354113a ##

To ciąg dalszy komunikacji reklamowej Intermarché rozpoczętej wiosną 2019 roku. Wtedy w spocie ta sama bohaterka co obecnie z radością robiła w sklepie tej sieci zakupy i przygotowywała posiłki dla rodziny.

 

Kreacją nowej kampanii zajęła się agencja DDB Warszawa, a produkcją spotu - studio foodoo.

Działania reklamowe Intermarché obejmują przede wszystkim telewizję, internet, radio oraz same sklepy tej sieci. W ostatnich latach za planowanie i zakup mediów dla firmy odpowiadał dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami