SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Internet pokona radio?

Wydatki na reklamę: internet pokona radio w 2005 roku

Dynamiczny wzrost wydatków na promocję w internecie zaowocuje w przyszłym roku tym, że budżety na e-promocję będą większe niż budżety na marketing radiowy - sugeruje The Opera Economic & Media Forecast 2005, odnosząc się głównie do rynku brytyjskiego - informuje serwis "Internet Standard".
 
Radio ma być pierwszym medium, z którym internet obierze kurs kolizyjny w walce o przychody z e-reklamy. Jak sugeruje raport The Opera Economic & Media Forecast 2005, przychody na promocję online wyniosą w przyszłym roku ok. 699 mln funtów (prawie 4,2 mld zł). Będzie to oznaczało wzrost o 26,2% w porównaniu z rokiem ubiegłym.

The Opera Economic & Media Forecast 2005 zaznacza również, że wzrasta zaufanie reklamodawców do internetu.

Najwięcej na reklamę w sieci wydają cztery sektory rynkowe. Przede wszystkim finanse, firmy turystyczne, motoryzacyjne oraz branża IT (głównie firmy komputerowe i telefonia komórkowa).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Internet pokona radio?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl