Internetowa poczta e-mail walczy o użytkowników z serwisamispołecznościowymi

Serwisy oferujące dostęp do poczty e-mail z poziomu stronyinternetowej dodają coraz to nowe usługi, mające na celuprzyciągnięcie większej liczby użytkowników.

km
km
Udostępnij artykuł:

Firmy takie jak Yahoo, Microsoft czy należący do Time WarnerAOL, pozwalają użytkownikom na korzystanie z takich społecznychfunkcji jak śledzenie zachowań znajomych czy też tworzenie własnychprofili, które mogą przeglądać inni internauci - informuje naswojej stronie internetowej eMarketer.

W ten sposób chcą one zawalczyć o użytkowników serwisówspołecznościowych typu MySpace czy Facebook.

Z danych firmy badawczej comScore wynika, że w sierpniubieżącego roku na całym świecie z internetowej poczty e-mailkorzystało 542,9 miliona użytkowników, w porównaniu do 483,7miliona użytkowników serwisów społecznościowych.

Z kolei firma Radicati Group przewiduje, że wliczając serwisypocztowe nie oparte na Internecie, takie jak udostępnianepracownikom w firmach, do końca obecnego roku na całym świeciebędzie 1,4 miliarda aktywnych adresów e-mail.

Z poczty Yahoo korzysta obecnie około 250 milionów użytkowników,a sama firma nazywa swój serwis "największym bezczynnym serwisemspołecznościowym na świecie". Według danych firmy tylko 20 procentużytkowników poczty Yahoo korzysta jednocześnie z MySpace, azaledwie 10 procent z Facebook.

źródło: eMarketer

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska