Internetowy second hand Sellpy wchodzi do 20 krajów, będzie korzystać z magazynu w Polsce

Internetowy sklep z używaną odzieżą Sellpy, którego większościowym udziałowcem jest szwedzka firma odzieżowa H&M, rozszerza swoją działalność o 20 kolejnych krajów. Będzie korzystać z magazynu zlokalizowanego w Polsce.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Sellpy powstał w 2014 roku. Jego większościowym udziałowcem jest szwedzka firma odzieżowa H&M, która obecnie posiada w nim 70 proc. udziałów.

Najpierw działał w Szwecji, od ubiegłego roku w Niemczech, a od lutego br. działa też w Holandii i Austrii. Firma poinformowała w wydanym komunikacie, że chce uruchomić Sellpy w 20 kolejnych krajach Europy za pośrednictwem strony internetowej sellpy.com. Nazw nowych lokalizacji na razie nie podano.

Gustav Wessman, szef ekspansji w Sellpy powiedział w rozmowie z Reuters, że używana odzież jest jedną z najszybciej rozwijających się kategorii w branży modowej. Zdradził też, że dotychczas H&M zainwestował w rozwój platformy ok. 20 mln euro.

Poinformowano również, że Sellpy rozpoczęło właśnie współpracę z H&M, a w jej wyniku firma zyskała dostęp do magazynu szwedzkiej marki odzieżowej w Polsce, w Poznaniu. Umowa pomiędzy firmami obejmuje również usługi związane z obsługą zamówień, kontrolą jakości odzieży i dystrybucją.

W komunikacie przekazano, że wszelkie procesy związane z usługami dotyczącymi obiegu zamkniętego Sellpy mają być obsługiwane przez zespół Global Logistics Region East Europe, który jest częścią globalnego łańcucha dostaw Grupy H&M.

Sellpy podaje, że dotychczas za pośrednictwem platformy sprzedano ponad 9 mln używanych ubrań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK