iPoster z nowym dyrektorem sprzedaży

Do iPoster, właściciela i operatora sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych, dołączył Michał Wilczyński. Na stanowisku dyrektora sprzedaży odpowiada m.in. za tworzenie oraz realizację strategii sprzedażowej i marketingowej spółki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
iPoster z nowym dyrektorem sprzedaży

Michał Wilczyński z rynkiem mediów jest związany od 2007 r. Jako dyrektor sprzedaży w iPoster odpowiada za strategię sprzedażową i marketingową spółki, zarządza zespołem sprzedażowym oraz tworzy kompleksowe rozwiązania dla biznesu w zakresie komunikacji digitalowej z wykorzystaniem nośników DOOH. 

Przed dołączeniem do iPoster przez ponad 3 lata zarządzał stworzoną przez siebie agencją digital performance - DigitalAd, realizującą działania performance marketingowe m.in. dla takich marek jak: Bank Pocztowy, Jaguar, Lexus, Peugeot, Skoda, ViaPlay, Volvo, a także jednych z największych agencji mediowych na polskim rynku, m.in. Mindshare Polska, PHD Media Direction Poland czy Starcom. Wcześniej przez blisko 11 lat pracował w New Age Media, gdzie zajmował się sprzedażą powierzchni reklamowych w kinach Cinema City. Doświadczenie zawodowe zdobywał także w AMS, gdzie odpowiadał za sprzedaż powierzchni OOH. 

– Dołączając do iPoster stałem się częścią jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się i innowacyjnych firm w segmencie DOOH w Polsce. Naszym celem jest oferowanie klientom ciekawych i angażujących sposobów wykorzystania nośników DOOH w szeroko zasięgowej komunikacji z konsumentami w przestrzeni galerii handlowych. W tym celu m.in. powiększamy zespół sprzedażowy i rozbudowujemy naszą sieć - jeszcze w tym roku znajdzie się w niej kolejnych ponad 20 nośników - mówi Michał Wilczyński i dodaje – DOOH to jeden z najszybciej rosnących sektorów rynku mediów w Polsce i chcemy go aktywnie współtworzyć, dlatego też od teraz częściej będziemy angażować się w branżowe inicjatywy związane z jego rozwojem.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wolt z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z Booksy

Wolt z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z Booksy

Biednie w "Gazecie Wyborczej"? Szefowa "Solidarności": dziennikarze dorabiają w McDonaldzie i na Uberze

Biednie w "Gazecie Wyborczej"? Szefowa "Solidarności": dziennikarze dorabiają w McDonaldzie i na Uberze

Meta wygrywa ważny proces. Nie musi sprzedawać WhatsAppa i Instagrama

Meta wygrywa ważny proces. Nie musi sprzedawać WhatsAppa i Instagrama

Polskie Radio Dzieciom świętuje Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

Polskie Radio Dzieciom świętuje Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

Black Friday – co warto kupić do swojej szafy?
Materiał reklamowy

Black Friday – co warto kupić do swojej szafy?

Dezinformacja w sieci: nowe przepisy kontrolujące płatności kartą

Dezinformacja w sieci: nowe przepisy kontrolujące płatności kartą