SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ipsos Polska tworzy dział badań społeczno-politycznych. Na czele Joanna Skrzyńska

Joanna Skrzyńska objęła objęła stanowisko public affairs leadera w Ipsos Polska. Zajmie się tworzeniem nowego działu.

Joanna SkrzyńskaArticle

Joanna Skrzyńska będzie tworzyć nowy w Polsce dział Ipsos, zajmujący się wyłącznie badaniami społeczno-politycznymi.

- Jestem bardzo zadowolona, że Joanna dołącza do naszego zespołu. Badania społeczno-polityczne realizujemy z powodzeniem od początku działalności w Polsce, w tym od lat jesteśmy jedyną firmą na polskim rynku, która realizuje badania exit poll dla wszystkich największych telewizji. Wraz ze zwiększaniem się liczby projektów z zakresu public affairs, przyszła pora na stworzenie osobnej struktury, która będzie oferować pełen wachlarz metod oraz wyspecjalizowanych rozwiązań badawczych - komentuje Anna Karczmarczuk, prezeska Ipsos Polska.

Skrzyńska wcześniej w Kantarze

Skrzyńska jest związana z branżą badawczą od ponad 15 lat, od początku swojej kariery specjalizując się w badaniach społecznych, w szczególności dla klientów z sektora publicznego. Swoje kompetencje, jako ekspertki w obszarze stosowanych badań społecznych, w ostatnich latach wykorzystywała w pracy dla Kantar Public i TNS Polska. Wcześniej, jako socjolożka po Uniwersytecie Jagiellońskim, realizowała projekty stricte akademickie.

- Specjalizuję się w badaniach, które mają swój jasno określony cel – skutecznie pomagać w rozwiązywaniu problemów społecznych w oparciu o dane. Od lat z zainteresowaniem śledziłam także wyniki międzynarodowych badań z zakresu public affairs, prowadzonych przez Ipsos. Cieszę się, że to właśnie w tej firmie będę mogła realizować projekty badawczo-doradcze - mówi Joanna Skrzyńska.

W ub.r. przychody sprzedażowe firmy badawczej Ipsos zwiększyły się o 8 proc. do 72,87 mln zł, przede wszystkim dzięki klientom z zagranicy. Zysk netto firmy wzrósł z 4,81 do 5,56 mln zł.

Przychody krajowe Ipsosu zwiększyły się nieznacznie - z 36,74 do 36,8 mln zł, natomiast te z zagranicy poszły w górę z 30,72 do 36,07 mln zł. Wpływy w ramach koncernu Ipsos wyniosły w ub.r. 13,43 mln zł, wobec 11,14 mln zł rok wcześniej. Firma zajmuje się różnego rodzaju badania: opinii publicznej, marketingowymi, mediów, satysfakcji i lojalności konsumentów.

Dołącz do dyskusji: Ipsos Polska tworzy dział badań społeczno-politycznych. Na czele Joanna Skrzyńska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl