Ipsos Polska tworzy dział badań społeczno-politycznych. Na czele Joanna Skrzyńska

Joanna Skrzyńska objęła objęła stanowisko public affairs leadera w Ipsos Polska. Zajmie się tworzeniem nowego działu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ipsos Polska tworzy dział badań społeczno-politycznych. Na czele Joanna Skrzyńska
Joanna Skrzyńska

Joanna Skrzyńska będzie tworzyć nowy w Polsce dział Ipsos, zajmujący się wyłącznie badaniami społeczno-politycznymi.

- Jestem bardzo zadowolona, że Joanna dołącza do naszego zespołu. Badania społeczno-polityczne realizujemy z powodzeniem od początku działalności w Polsce, w tym od lat jesteśmy jedyną firmą na polskim rynku, która realizuje badania exit poll dla wszystkich największych telewizji. Wraz ze zwiększaniem się liczby projektów z zakresu public affairs, przyszła pora na stworzenie osobnej struktury, która będzie oferować pełen wachlarz metod oraz wyspecjalizowanych rozwiązań badawczych - komentuje Anna Karczmarczuk, prezeska Ipsos Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/michal-rogowski-chief-growth-officer-ipsos-polska ##

Skrzyńska wcześniej w Kantarze

Skrzyńska jest związana z branżą badawczą od ponad 15 lat, od początku swojej kariery specjalizując się w badaniach społecznych, w szczególności dla klientów z sektora publicznego. Swoje kompetencje, jako ekspertki w obszarze stosowanych badań społecznych, w ostatnich latach wykorzystywała w pracy dla Kantar Public i TNS Polska. Wcześniej, jako socjolożka po Uniwersytecie Jagiellońskim, realizowała projekty stricte akademickie.

- Specjalizuję się w badaniach, które mają swój jasno określony cel – skutecznie pomagać w rozwiązywaniu problemów społecznych w oparciu o dane. Od lat z zainteresowaniem śledziłam także wyniki międzynarodowych badań z zakresu public affairs, prowadzonych przez Ipsos. Cieszę się, że to właśnie w tej firmie będę mogła realizować projekty badawczo-doradcze - mówi Joanna Skrzyńska.

Przychody krajowe Ipsosu zwiększyły się nieznacznie - z 36,74 do 36,8 mln zł, natomiast te z zagranicy poszły w górę z 30,72 do 36,07 mln zł. Wpływy w ramach koncernu Ipsos wyniosły w ub.r. 13,43 mln zł, wobec 11,14 mln zł rok wcześniej. Firma zajmuje się różnego rodzaju badania: opinii publicznej, marketingowymi, mediów, satysfakcji i lojalności konsumentów.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7