IQ Marketing dla Storck

"Jak smakuje radość" - pod tym hasłem 11 października rozpocznie się konkurs plastyczny organizowany przez firmę Storck, promujący markę Mamba

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Konkurs plastyczny cukierków rozpuszczalnych Mamba skierowany jest do uczniów szkół podstawowych. Celem konkursu jest utrwalenie wizerunku Mamby jako marki dostarczającej dzieciom radość i sprzyjającej dobrej zabawie z przyjaciółmi. W konkursie mogą wziąć udział grupy dzieci lub całe klasy wraz z opiekunem, od 5 do 35 osób w każdym zespole. Zadanie konkursowe polega  na stworzeniu wspólnej pracy plastycznej pt. "Jak smakuje radość", przy wykorzystaniu dowolnych materiałów i technik plastycznych. Oceniane będą: oryginalny pomysł, sposób wykonania oraz interpretacja tematu konkursowgo. Nagrodami w konkursie są stypendia pieniężne dla szkół o łącznej wartości 85 000 złotych oraz aparaty fotograficzne, zegarki, kolorowe plecaki i smycze dla wszystkich twórców zwycięskich prac. Konkurs potrwa do 20 listopada 2004. Partnerami konkursu są: portal internetowy Gazeta.pl, pismo dla dzieci "Nauka na Wesoło", dziecięcy kanał telewizyjny Fox Kids/Jetix, Towarzystwo Przyjaciół Dzieci oraz Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie.

Za opracowanie koncepcji, kreację i produkcję materiałów POS oraz realizację konkursu odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing (Poland). W ramach komunikacji konkursu agencja przeprowadziła telemarketing i mailing skierowany do szkół, stworzyła internetową stronę konkursową, przygotowała plakaty, ulotki i wobblery informujące o akcji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu