IRCenter wprowadza badania neuromarketingowe

Firma badawcza IRCenter wprowadza do oferty badania reakcji odbiorców na przekazy marketingowe. Usługę tę realizować będzie we współpracy z gdańską firmą In-Sight.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
IRCenter wprowadza badania neuromarketingowe

W ramach nowej usługi IRCenter oferuje zbieranie i analizę danych pochodzących z pomiaru reakcji fizjologicznej mózgu respondentów na bodźce marketingowe poprzez neuroobrazowanie mózgu metodą EEG (elektroencefalografia). Firma bada reakcje na reklamy telewizyjne i internetowe (na etapie animatików lub wersji offline’owych), strony www i  aplikacje mobilne, materiały BTL i POS oraz reklamę na nośnikach OOH.

Do realizacji badań wykorzystywana jest metodologia i sprzęt firmy Emotiv: każdy respondent otrzymuje do założenia na głowę zestaw działający w oparciu o technologię 16 kanałowego, bezprzewodowego Emotiv EEG. Test na grupie 22-24 osób ma dawać wiarygodność pomiaru dla 8-7 milionowej populacji.

- Wprowadzona przez nas metodologia daje możliwość precyzyjnego zwymiarowania zarówno atrybutów produktowych, jak i siły reakcji na benefit konsumencki, a także na zmierzenie poziomu powiązania danego komunikatu z marką - przekonuje Janusz Sielicki, dyrektor ds. badań w IRCenter.

Nowa usługa ma pomagać określić najważniejsze korzyści konsumenckie, dobrać skuteczny komunikat typu call to action oraz zoptymalizować format komunikacji pod względem perswazyjności, atrakcyjności i wiarygodności.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię